خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز :

لزوم توجه به بهره برداری پروژه های زیست محیطی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۳۱

شهردار شیراز با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری تلاش دارد تا پروژه های زیست محیطی شیراز را هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برساند گفت: ایجاد خط سوم تفکیک در مقصد، کارخانه پردازش نخاله های ساختمانی و تولید انرژی از پسماند از جمله پروژهای در دست بررسی، مطالعه است.

شهردار شیراز در آیین افتتاح همزمان 6 پروژه زیست محیطی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در راستای توجه به محیط زیست و تلاش برای رفع چالش های آن توجه ویژه ای به توسعه سایت دفن پسماند برمشور دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز،  اسکندرپور در این آیین که در محل سایت دفن پسماند برمشور برگزار شد ضمن تشکر از شهرداران پیشین که در ایجاد و توسعه این سایت نقش آفرینی کردند، گفت: شهرداری شیراز با بهره برداری و افتتاح پروژه هایی همچون احداث کارخانه بازیافت Pet، فاز چهارم محوطه سازی بیوکمپوست، عایق بندی سلولی، ایستگاه آتش نشانی و ... توجه ویژه ای به توسعه و افزایش ایمنی سایت دفن پسماند برمشور دارد.

 شهردار شیراز یکی از مشکلات این کلانشهر را حجم بالای نخاله های ساختمانی دانست و اضافه کرد: تلاش داریم مراحل ساخت کارخانه پردازش نخاله های ساختمانی را سرعت ببخشیم تا علاوه بر جمع آوری و پردازش صحیح نخاله ها، از آن درآمدزایی نیز کنیم. 

اسکندرپور در این آیین با اعلام خبر افتتاح سه پروژه بزرگ شهری تقاطع شهدای انقلاب (تقاطع جوادیه)، تقاطع شهدای کشن (تقاطع سه سطحی مطهری – امیرکبیر - رحمت) و ایستگاه خط یک قطار شهری میدان امام حسین (ع) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: با توجه به شرایط محدودیت مالی شهرداری و افزایش ناگهانی قیمت ارز طی سال اخیر با برنامه ریزی، اولویت بندی و استفاده از حداکثر توان نیروهای مجموعه مدیریت شهری اقدام به تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی کردیم و با این سیاستگذاری امروز می توانیم سه پروژه بزرگ شهری را افتتاح کنیم.

شهردار شیراز افزود: با افتخار می گویم که تقاطع شهدای کشن (تقاطع سه سطحی مطهری – امیرکبیر - رحمت) به عنوان بزرگترین پروژه ای سازی ای جنوب کشور با استفاده از توان مجموعه شهرداری شیراز و سازمان عمران انجام شد و این ظرفیت بی نظیر، نویدبخش وجود توان لازم برای اجرا و احداث پروژه های عظیم شهری در کمترین زمان ممکن است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز