خبرگزاری کار ایران

شریفی خبر داد:

بهره برداری بیش از 90 خدمت سلامت با بیش از 1100 میلیارد ریال در فارس

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۰۷۷

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی، گفت: ارمغان فجر امسال در حوزه سلامت فارس، بهره برداری از بیش از 90 پروژه عمرانی بهداشتی درمانی و آموزشی در اقصی نقاط استان پهناور فارس است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرداد شریفی  اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این پروژه ها را بیش از یک هزار و صد میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع این مبلغ، بیش از 672 میلیارد ریال در زمینه ساخت و عملیات عمرانی پروژه ها صرف شده است.

وی با اشاره به هزینه 430 میلیارد ریالی برای تجهیز این پروژه‌ها، ادامه داد: 250 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به تجهیزات پروژه های درمانی، یکصد میلیارد ریال مربوط به تجهیزات پروژه های بهداشتی و مابقی نیز مربوط به تجهیزات حوزه توسعه بوده است.

شریفی با معرفی بیشتر پروژه‌های سلامت فجر 97 در فارس گفت: علاوه بر بهره‌برداری از بیمارستان 32 تخت خوابی شهید «رضازاده» در قائمیه با‌حضور استاندار فارس و مسوولان دانشگاه، بهره‌برداری از پروژه توسعه و تجهیز دو بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد و حضرت ولیعصر(عج) خرامه در دهه فجر امسال، روند خدمات رسانی به مردم این شهرستان ها را تکمیل می کند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از راه اندازی چهار تخت مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان شهدای نی‌ریز، راه اندازی دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت فتح آباد کوار، توسعه آزمایشگاه بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند، مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین(ع) کوار و بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید، تکمیل و تجهیز 11 بخش بیمارستانی از قبیل اتاق عمل و اتفاقات در بیمارستان های شهدای نی ریز، نمازی، حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان، ابن سینا، حضرت زینب(س) و امام هادی(ع) فراشبند به عنوان دیگر خدماتی یاد کرد که در این ایام وارد چرخه خدمات رسانی به مردم استان می شود.

وی  ادامه داد: پنج کلینیک ویژه در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین شیراز و همچنین شهرستان های ممسنی، سپیدان، کازرون و لامرد، افتتاح یازده مرکز خدمات جامع سلامت در سروستان، جوزکنگری سپیدان، شهر بهمن آباده، روستای کفری شیراز، میرزایی در شهرک شهید بهشتی شیراز، دشت ارژن، سینا در شیراز، فراشبند، ده شیخ لامرد و دو مرکز خدمات جامع سلامت نیز در داراب،  به عنوان بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز