خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارسال فرم «ما» به روستاها و بخش‌های شهرستان لامرد

مسئول دفتر سیدمحسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی از ارسال فرم «ما» به روستاها و بخش‌های شهرستان لامرد خبر داد.

منصور انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از لامرد گفت: فرم «ما» به منظور بررسی مشکلات اولویت دار روستاها و بخش ها طراحی شده است.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی 5 مشکل اصلی و اولویت دار روستا یا شهر خود را بنویسند و مشکلات بخش ها در قالب حوزه های عمرانی، بهداشتی و ... تفکیک می شود و پس از آن از مدیران اداری مرتبط و رابطین بخش‌ها دعوت بعمل می‌آید تا با حضور آنها مشکلات هرکدام از بخش ها در حوزه‌های مختلف بررسی شود و پس از جمع‌بندی آنرا برای پیگیری بیشتر به آقای علوی نماینده محترم ارائه خواهیم داد.

مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: فرم «ما» از طریق رابطین نماینده به روستاها و بخش‌های شهرستان لامرد ارسال شده است و ان شاء الله نمایندگان محترم مردم در بخش ها و روستاها هرچه سریعتر فرم‌ها را تکمیل کنند تا بتوانیم پیگیری برنامه‌ها و طرح ها را به جلو ببریم.

انصاری در پایان گفت: فرم «ما»در شهرستان مُهر هم به همین شکل از طریق دفتر نماینده در آن شهرستان دنبال می شود که امیدواریم در یک زمانبندی بتوانیم مشکلات روستاها را جمع بندی کنیم.

کد خبر : ۳۸۳۷۲۸