خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نام تختی به خاطر تعهدش به مردم ماندگار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۰۷

استاندار فارس با بیان اینکه دوران قهرمانی کوتاه و دوران پهلوانی جاودان است،گفت: نام تختی به خاطر تعهدش به مردم ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد علی افشانی که شامگاه شنبه 25 اردیبهشت در ضیافت شامی که به افتخار اعضای تیم ملی کشتی‌فرنگی در هتل همای شیراز ترتیب داده شده بود سخن می‌گفت، خطاب به اعضای این تیم افزود: امیدوارم درانجام ماموریتی که برعهده گرفته‌اید سربلند باشید.

وی ماموریت اعضای تیم ملی را شاد کردن دل میلیون ها ایرانی عنوان کرد و گفت: باور کنید استرس و هیجانی که هوادران شما بیرون از تشک و در جریان مبارزات ملی‌تحمل می کنند کمتر از استرس ناشی از انجام مسابقه برای شما نیست.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در شیراز گفت: با برنامه‌ریزی دقیقی که در اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفته تنور برگزاری مسابقات بزرگ ملی و بین المللی در کنار انجام عملیات های عمرانی در حوزه ورزش داغ شده است.

افشانی به برگزاری دوی استقامت بین المللی در نقش رستم اشاره کرد و افزود: برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند زمینه شناسایی فرهنگ و تاریخ و تمدن استان فارس را برای ورزشکاران دیگر کشورهای جهان فراهم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز