خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان فارس:

شور و شعور مردم فارس کار نیمه‌کاره را تمام کرد

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان فارس گفت: شور و شعور مردم فارس در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و در 4 حوزه انتخابیه شیراز، نیر ریزو استهبان،ممسنی و رستم و داراب و زرین دشت کار نیمه کاره را تمام کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، جواد جمشیدی بعدازظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور مسئولانه مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس افزود: فرایند تکمیل حرکتی که 7 اسفند ایجاد شده بود  در مرحله دوم نیز ادامه یافت. در هر 4 حوزه‌‎ای که معرفی نمایندگان آنها به مرحله دوم کشیده شده بود،نامزدهای لیست امید جواز حضور در مجلس را به دست آورند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران  برگزاری انتخابات مجلس در استان فارس خصوصا استاندار و رییس ستاد انتخابات استان فارس، برگزاری  سالم و بدون حاشیه  انتخابات  دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگی زرین و افتخار آمیز در کارنامه دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات مجلس دهم نشان داد که فرآیند انتخابات در کشور به نوعی قابل مدیریت نیست و حتی با رد صلاحیت‌های گسترده نمی توان انتخابات را مدیریت کرد، چرا که اگر نخبگان بتوانند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند می‌توان  شاهد بروز نتایجی غیر از نتایج پیش بینی شده از انتخابات بود.

جمشیدی در ادامه از روسا و اعضای ستاد همراهان تدبیر و امید در 4 حوزه‌ای که روز گذشته مرحله دوم انتخابات برگزار شد و همچنین نقش پررنگ کمیته اقوام اعشایر این ستاد تقدیر کرد و افزود:ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات دستور کاری بود که این افراد به نحو احسن آن را انجام دادند.

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان فارس موفقیت لیست امید در استان فارس و اعتماد مردم به نامزدهای این لیست را نشان از محبوبیت و مقبولیت دولت تدبیر و امید ارزیابی کرد و افزود: تشکیل مجلسی که وجه مشترک آن با دولت، مرتفع ساختن دغدغه ‌های مردم و بهبود وضع معیشتی آنهاست می‌تواند دولت  یازدهم را در تحقق برنامه‌های خود یاری دهد.

کد خبر : ۳۶۶۴۷۸