خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات مازندران خبرداد:

حضور پر شور رای اولی ها در مرحله دوم انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۰۴۳

دبیر ستاد انتخابات مازندران، گفت: تاکنون رای اولی ها در انتخابات مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران ؛مهرداد ابراهیمی در جمع خبرنگارن مستقر در ستاد انتخابات استانداری اظهار داشت:  اولین دوره انتخابات دولت تدبیر و امید بدون  خدشه در استان برگزار شد و امروز نیز تلاش می شود تا انتخابات مرحله دوم در دو حوزه انتخابیه مازندران در امنیت کامل برگزار شود.
دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه انتخابات استان بدون خدشه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و این نشان از آن دارد که مازندران در برگزاری انتخابات سالم اهتمام جدی داشته است.
ابراهیمی ، گفت: از ۸۶۵ حوزه انتخابی  مازندران ۵۲۹ شعبه در روستاهای مازندران مستقر است که در مجموع ۷۸۲ شعبه ثابت و ۸۳ شعبه سیار است.
وی با بیان اینکه تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا بوده است ، گفت: فضای انتخاباتی توسط بخشداران و فرمانداران به خوبی تعبییه شده است و پیش بینی می شود میزان مشارکت تا پایان ساعات اخذ رای افزون شود.
ابراهیمی ، افزود: برگزاری انتخابات از ۸ صبح امروز شروع شد و تا پایان ۶ عصر ادامه دارد بنابراین تقاضا می شود تا مردم برای شرکت در انتخابات در وقت قانونی پای صندوق های رای حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات علاوه بر رای گیری دستی سیستم مکانیزه برای این تعبیه شده که آمار و ارقام را بصورت آنلاین گزارش می دهد.
ابراهیمی به حضور رای اولی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: افرادی که سن آنان حداقل ۱۸ سال تمام باشد یا متولدین ۱۰ /۲/۱۳۷۷ ماقبل باشند می توانند برای دادن رای در پای صندوق های رای حاضر شوند.
دبیر ستاد انتخابات مازندران ، افزود: ۷۰۰ هزار وا جد شرایط در دو حوزه  انتخابیه مازندران وجود دارند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز