خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

باید از شرایط پیش‌ آمده برای توسعه هرچه بهتر فارس استفاده کنیم

استاندار فارس گفت: باید از شرایط پیش‌ آمده برای توسعه هرچه بهتر و مطلوب‌تر فارس استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمدعلی افشانی ظهر امروز شنبه 11 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، انتخابات برگزار شده در استان فارس را باشکوه توصیف کرد و از منتخبان مردم برای حضور در مجلس دهم خواست تا پیگیر مطالبات موکلان خود، با استفاده از تمام توان قانونیشان باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از حضور اثرگذار اصحاب رسانه در جریان برگزاری انتخابات گفت: احساس مسئولیت خبرنگاران و عکاسان خبری و اصحاب رسانه در انعکاس به‌ موقع و دقیق اخبار و اطلاع‌رسانی صحیح در استان ستودنی است.

وی همچنین با قدردانی از تمام نمایندگان فعلی استان فارس که توفیق ادامه خدمت در مجلس شورای اسلامی را نیافته‌اند، تاکید کرد: امیدوارم نمایندگان منتخب، بتوانند از عهده این مسئولیت سنگین به‌خوبی بر آمده و پاسخ‌گوی مردم و رای مردم باشند.

افشانی  برپایی کارناوال شادی توسط هوداران منتخبان مردم را ضروری ندانست و گفت: استفاده منتخبان از تمام توانشان برای پاسخ‌گویی صحیح به مطالبات و نیازهای مردم طی چهار سالی که امکان خدمت در مجلس را دارند، می‌تواند بهترین جشن شادی باشد.

وی همچنین گفت: در جلسه‌ای که در آینده‌ای نزدیک با نمایندگان منتخب استان فارس برگزار می‌شود، پیشنهادات خود را برای توسعه هرچه بهتر استان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ارائه خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به مطالب طرح شده در فضاهای مجازی مبنی بر تمدید بی‌دلیل انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز نیز، گفت: تا زمانی که مردم در صف‌های رای حضور داشتند، زمان اخذ رای تمدید و پس از ساعت 22 توسط وزارت کشور و ستاد انتخابات پایان رای‌گیری اعلام شد.

استاندار فارس با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران ستادهای انتخابات در 4 حوزه انتخابیه استان، گفت: هماهنگی مثال‌زدنی شورای تامین استان فارس برای اجرای انتخابات موجب شد تا این مهم به خوبی و آرامش دنبال شود.

وی همچنین درباره مشکل حادث شده در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم نیز گفت: نه تظاهرات و نه اعتراضی در این حوزه  انجام نشد، بلکه برخی از افراد ناشیانه اعتبار یک جامعه را خدشه‌دار کردند.

کد خبر : ۳۶۶۴۳۶