خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس:

از نقدینگی موجود در بانک ها استفاده نمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۲۱

در عصر بلوغ بانکی کشور، دوران سکون به پایان رسیده و در این شرایط بانک باید بداند مشتری او کجاست، چه فعالیتی می کند و چه می خواهد تا خدمت مورد نظر را در زمان و مکان مناسب و با کیفیت مورد انتظار ارائه کند.

مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس گفت: اصلی ترین فعالیت بانک مهر اقتصاد در نظام بانکی کشور در ۲۲ سال گذشته؛ ارائه تسهیلات، خدمات و محصولات متنوع در راستای توانمندسازی و رونق کسب و کار اقشار مختلف مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مختار هنرمند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۳ سال گذشته تنها در استان فارس، بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال وام و تسهیلات به ۱۵۰ هزار نفر پرداخت شده، اظهار کرد: ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات به مشتریان و مردم فارس مرهون جلب اعتماد عمومی از سوی این بانک بوده است.

وی ادامه داد؛ با توجه به اینکه مسئولیت ۹۰ درصد از تامین مالی اقتصاد کشور، بر عهده نظام بانکی است لزوم چابکی بانکها در فضای رقابتی بیش از پیش نمود پیدا کرده است.

به گفتة مدیرکل امور شعب بانک مهر اقتصاد فارس فضای رقابتی بانک ها صرفاً با آگاهی به هنگام از نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی سریع به احتیاجات از طریق بکارگیری فناوری ها و تولید محصولات جدید محقق می شود.

هنرمند عنوان کرد: در عصر بلوغ بانکی کشور، دوران سکون به پایان رسیده و در این شرایط بانک باید بداند مشتری او کجاست، چه فعالیتی می کند و چه می خواهد تا خدمت مورد نظر را در زمان و مکان مناسب و با کیفیت مورد انتظار ارائه کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نقدینگی بسیار خوبی در نظام بانکی وجود دارد، گفت: در این شرایط متأسفانه نقدینگی موجود بخوبی مدیریت و استفاده نمی شود.

هنرمند ادامه داد: بانک مهر اقتصاد با تبیین چشم انداز خود بعنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در ظلّ راهنمائی ها و فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اقدام به طراحی رقابتی ترین محصولات بانکی کرده است.

وی از اجرای طرح سپرده گذاری امتیازی ارمغان مهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای خدمات رسانی ویژه به عموم هموطنان، با شرایط بسیار استثنائی طراحی شده که تمام افراد می توانند تا تاریخ ۲۹ اسفندماه سال جاری از مزایای آن بهره مند شوند.
هنرمند حداکثر سقف اعطای تسهیلات در طرح ارمغان مهر را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حداکثر اقساط این طرح ۸۴ ماهه بوده و مبلغ پرداختی ۱۰ برابر مدت انتظار قسط بندی می شود ضمن اینکه نرخ تسهیلات ۱۸ درصد و حداقل مدت انتظار برای بهره مندی از امتیاز تسهیلات، سه ماه می باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مهر ماندگار با هدف تسهیل در پرداخت اقساط؛ ویژه مشتریانی است که اقساط معوق دارند یادآور شد: طرح مهر ماندگار از تاریخ ۱۹ دیماه سال جاری مصادف با سالروز تولد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) همزمان با آغاز هفته وحدت شروع و تا ۲۲ اسفندماه سال ۹۳ در راستای تخفیف حداکثر۶ درصد از وجه التزام ادامه خواهد داشت.

مدیریت امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد تنها پرداخت کننده موفق تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی کشور است که در زمینه هایی چون پرورش دام سبک و سنگین، تولید قارچ، پرورش شتر مرغ و… و در قالب طرح های خود اشتغالی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان به صنایعی چون، صنایع تبدیلی، بسته بندی، صنایع دستی و… بسیار خوش درخشیده است.

وی بیان کرد: صرفاً در استان فارس طی سال جاری برای تحقق این منظور، مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است.
هنرمند یاد آور شد: بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولید کننده داخلی، اقدام به طراحی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی کرده است.

به گفته وی این بانک همچنین در راستای فعال سازی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی، طی قراردادی با شرکت شهرک های صنعتی به هر یک از واحد های حائز شرایط و معرفی شده، مبلغ ۲.۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز