خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد:

حمایت از کارگران حمایت از پایه های نظام است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۹۱

کارگران پای نظام ایستادند و این قشر زحمتکش بود که همه ی سختی های نظام را به دوش کشید تا نظام به پیروزی و استقلال برسد.

فرماندار لامرد گفت: کارگران پایه های نظام را تشکیل می دهند و حمایت از این قشر حمایت از نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، عبدالرضا منصوری که امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای خانه کارگر لامرد و مهر سخن می گفت افزود: خوشحال هستم که امروز تشکیلاتی به نام خانه کارگر در این شهرستانها وجود دارد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع هیئت اجرایی خانه کارگر افزود: مطالب و مباحثی که در قالب پاورپوینت درباره ساختار تشکیلاتی و فعالیت های خانه کارگر ارائه گردید، این نگاه را می رساند که چقدر زمان و زحماتی به کار گرفته شده است.

منصوری تصریح کرد: قطعا نگاه بلند شما به آینده باعثتشکیل واحدهای خانه کارگر و رشد آن در این شهرستانها گردیده است.
فرماندار لامرد با تاکید بر اینکه کارگران؛ قشر آسیب پذیر جامعه هستند اظهار داشت: کارگران پایه های نظام را تشکیل می دهند و حمایت از این قشر حمایت از نظام است.

وی اضافه کرد: کارگران پای نظام ایستادند و این قشر زحمتکش بودکه همه سختی های نظام را به دوش کشیدتا نظام به پیروزی و استقلال برسد.
منصوری افزود: کارگران کارخانجات بودند که دراوایل انقلاب در حمایت از روحانیت به صحنه آمدند و در قالب اعتصابات خود توانستند در انقلاب نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: من همیشه به این اعتقاد دارم که باید تمامی اسناد و مدارک و فعالیت ها مستندسازی شوند تا اینطور بهتر بتوان آنرا پیگیری و دنبال کرد.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان لامرد در ادامه این جلسات به بررسی موارد درخواستی هئیت اجرایی خانه کارگر پرداخت و قول مساعد در پیگیری آنها داد.

گفتنی است در پایان این جلسه از کارت عضویت الکترونیک خانه کارگر رونمایی شد و فرماندار لامرد و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس به عضویت افتخاری خانه کارگرشهرستان های لامرد و مهر درآمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز