خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی:

برای برقراری پروازهای عتبات عالیات از مبدا لارستان تلاش خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۰۹

با همت مدیران(هما) این مصوبه از هفته گذشته عملیاتی شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول ایام حج عمره، حدود ۱۷۰۰ زائر شیعه و سنی از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لار به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برقراری پروازهای عتبات عالیات از مبدا لارستان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جمشید جعفرپور، صبح امروز، شنبه با اشاره به برقراری پرواز حج عمره از هفته گذشته و از فرودگاه لارستان افزود: برقراری این مسیر پروازی از درخواست‌های دیرینه مردم جنوب فارس بود که توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) محقق شد.

وی استقبال گستردهٔ مردم و مسئولین جنوب استان فارس از برقراری این پرواز را نشانهٔ اهمیت برقراری این مسیرپرواز دانست و افزود: برقراری پروازهای حج تمتع و عتبات عالیات نیز از جمله در خواست‌های مردم جنوب فارس است که امیدواریم با همکاری هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حج و زیارت این آرزوی دیرینه مردم این منطقه از فارس تحقق پیدا کند.

جعفرپور برقراری پرواز لار به جده را مصوبهٔ سفر مقام معظم رهبری به استان فارس دانست و افزود: با همت مدیران(هما) این مصوبه از هفته گذشته عملیاتی شد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در طول ایام حج عمره حدود ۱۷۰۰ زائر شیعه و سنی از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لار به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز