خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری زرین دشت:

جامعه ما بیشتر نیازمنداصلاحات فرهنگی و اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۱۹

جامعه ما بیشتر از اینکه به اصلاحات سیاسی نیازمند باشد به اصلاحات فرهنگی و اجتماعی نیازمند است.

معاون فرمانداری زرین دشت بیان داشت: جامعه ما بیشتر از اینکه به اصلاحات سیاسی نیازمند باشد به اصلاحات فرهنگی و اجتماعی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، احمد فرهمند در جلسه شورای اداری که درصبح امروز با حضور معاون مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری فارس در سالن فرمانداری برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت: من بر این باورم که جامعه ما بیشتر از اینکه به اصلاحات سیاسی نیازمند باشد به اصلاحات فرهنگی و اجتماعی نیازمند است.

وی با بیان مطالبی گفت: من به عنوان عضوی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عنوان کارگزار این نظام و دولت تدبیر و امید نیز سیاست‌های این دولت را دنبال و به کار خواهم گرفت.

معاون جدید فرمانداری زرین دشت افزود: در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و… نیز فرماندار محترم را همراهی خواهم کرد و بخصوص مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف بهداشت، درمان، آب و راه که از اولویت‌های خاصی برخوردار هستند.

احمد فرهمند ادامه داد: من معتقدم که دانشگاه‌های ما باید نقش مهم تری را در زندگی مردم ایفا نمایند و فعالیت خود را در چارچوب دانشگاه محصور نکنند.

وی گفت: تشکل‌ها و فعالیت‌های اجتماعی در جامعه می‌توانند بازوی توانمندی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی باشند.

معاون فرمانداری دولت تدبیر و امید در شهرستان زرین دشت تصریح کرد: از پتانسیل جوانی مردم باید بیش از پیش استفاده کنیم.

وی گفت: تلاش می‌کنم منویات مقام معظم رهبری و به‌ویژه فرمایشات ایشان در مورد سبک زندگی اسلامی را با فعالیت‌های اجتماعی و به کارگیری آحاد مختلف جامعه محقق کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، متذکر شد: علایق و سلایق سیاسی نباید مانع توسعه در ابعاد مختلف باشد و متاسفانه ما بیش از هرچیز، درگیر مجادلات سیاسی هستیم و اما این درگیری‌ها ما را از دیگر ابعاد توسعه باز می‌دارد.

احمد فرهمند از حسن اعتماد استاندار فارس و مجموعه استانداری در انتخاب وی به معاون فرمانداری زرین دشت، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این مطلب که من به عنوان شهروند در کنار مردم شهرستان زندگی خواهم کرد، تصریح کرد و افزود: انشاالله بتوانم در این مدتی که در شهرستان هستم پاسخگوی اعتماد استاندار فرهیخته فارس و مجموعه استانداری باشم.

وی گفت: از همهٔ سلایق سیاسی و گروه‌ها دعوت می‌کنم که با ما هم اندیشی داشته باشند و از مشاوره شما در همه ابعاد استفاده خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز