خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته امداد شهرستان پاسارگاد انجام گرفت؛

بهره‌مندی ۱۷۴ خانوار زیر پوشش از خدمات بیمه تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۳۰

یکی از خدماتی که این نهاد به مدد جویان تحت حمایت خود ارائه می‌کند بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات بیمه اجتماعی است که در همین راستا ۱۷۴ خانوار زیر پوشش از این خدمات استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: یکی از خدماتی که این نهاد به مدد جویان تحت حمایت خود ارائه می‌کند بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات بیمه اجتماعی است که در همین راستا ۱۷۴ خانوار زیر پوشش از این خدمات استفاده می‌کنند.

به گزارش خبر نگار ایلنا از شیراز، علیرضا کنعانی ظهر امروز، یکشنبه، ۱۸ آبان ماه، در جمع خبرنگاران گفت: از این تعداد ۱۱۷خانوارمجری طرح‌های اشتغالزایی هستند و تعداد ۵۷ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهد.

وی درباره نحوه بیمه خانوار‌ها تصریح کرد: این کمیته مجری طرح‌های اشتغالزایی و زنان سرپرست خانوار زیر ۵۰ سال سن را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

کنعانی در ادامه به پوشش درمانی خانوارهای ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: مددجویان ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها نیز از خدمات درمانی بیمه سلامت روستاییان بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: این کمیته همه هزینه‌های درمانی مددجویان بیمه شده را پرداخت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز