خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۷۰

مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس نیازمند همکاری و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها، نخبگان، محققان، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشکده‌های استان است تا به ظرفیت علمی لازم برسد.

مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی با وجود ۵ رشته در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیروس سجادیان، ظهر سه شنبه، ۱۵ مهرماه در آئین گشایش مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس در شیراز ضمن تبریک دهه ولایت و هفته ناجا اظهار کرد: مهم‌ترین عنصر تشکیل دهنده قدرت در جهان امروز، دانش است که در این راستا دانشجویان نیروی انتظامی و مراکز علمی وابسته به ناجا باید محیط بیرونی را رصد کنند و فراگیری علم را به منظور رسیدن به قله‌های ترقی ترویج دهند.

این مسئول با بیان این مطلب که تقویت نگاه علمی و پژوهشی و استفاده از فناوری و تکنولوژی می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازهای نیروی انسانی را حل کند تصریح کرد: تعامل و هدایت دانشگاه‌ها، صاحب نظران و پژوهشگران مراکز علمی در راستای تامین نیاز‌های علمی ناجا است که این عمل کاهش هزینه و وقت را دنبال دارد.

او با اشاره به اینکه دانش‌افزایی توسعه کیفی است که می‌تواند ما را به هدف برساند افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس نیازمند همکاری و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها، نخبگان، محققان، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشکده‌های استان است تا به ظرفیت علمی لازم برسد.

سردار سجادیان بیان کرد: این مرکز با پنج رشته کاردانی فعالیت خود را در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ آغاز کرده است.

او با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید که در هر رشته ۴۰ نفر و ۲۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است اضافه کرد: کار پذیرش دانشجویان جدیدالورود سال ۹۳-۹۴ آغاز و برابر اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته است همچنین که نزدیک به ۶۰ نفر استاد مجرب و باسابقه درون و برون‌سازمانی در رشته‌های مختلف برای این دانشگاه شناسایی و جذب‌شده‌اند.

سجادیان در پایان گفت: این مرکز باهمت فرمانده انتظامی استان فارس مجهز به مجتمع آموزشی، سالن ورزشی، سالن همایش و گردهمایی‌هایی علمی، سالن جلسات و نشست‌های علمی و سالن ورزش رزمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز