خبرگزاری کار ایران

فارس؛ نائب قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور

کد خبر : ۲۰۵۵۵۸

در پایان این مسابقات که با حضور ۲۱ تیم از استان‌های مختلف کشور در ارومیه برگزار شد، تیم اصفهان به مقام قهرمانی و تیم فارس به مقام نائب قهرمانی و تیم آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

دانشجویان ورزشکار استان فارس، نائب قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس، در پایان این مسابقات که با حضور ۲۱ تیم از استانهای مختلف کشور در ارومیه برگزار شد، تیم اصفهان به مقام قهرمانی و تیم فارس به مقام نائب قهرمانی و تیم آذربایجان شرقی به مقام سوم رسید.

به گفته مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس، تیم والیبال دختران فارس متشکل ازدانشجویان پروین احمدزاده. میترا اورنگ. سمانه ایزدی، شیرین بشری، راضیه جوکار، زهرا حکیمی کیا، رقیه خدام، سارا زحمتکش، سمیرا کریمی، نسرین محمود‌زاده وسحر یکماز با سرپرستی فاطمه فرجی، وبا مربی‌گری لیلا میرزایی دراین دور از مسابقات حضور داشتند که پس از راهیابی با قبول شکست در رقابت فینال از تیم دختران اصفهان، موفق به کسب مقام دوم این دور از مسابقات شد.

هادی مسلمی افزود: بر‌ترین سرویس زن این دوره از مسابقات والیبال، ساناز حاجی‌زاده از تیم فارس _ بهترین آبشار زن نیز منصوره عباسی از تهران - بهترین لیدر شیوا صمدی از فارس و بر‌ترین مدافع مریم زندی آبادی از کرمان و همچنین بهترین پاسور زهرا فتوحی از اصفهان انتخاب شدند.

مسلمی همچنین از برگزاری مسابقات کشوری والیبال پسران کشور در آبان ماه سال جاری در شیراز خبر داد وابراز امیدواری نمود: با توجه به پتانسیل‌های بالای استان فارس، بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای این دور از مسابقات کشوری باشیم.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، حمایت از دانشجویان ورزشکار وتوسعه فعالیت‌های ورزشی را از اولویت‌های این دانشگاه در حوزه تربیت بدنی عنوان کرد ویادآور شد: دانشجویان ورزشکار استان فارس تا پایان سال جاری در اکثر مسابقات کشوری دانشگاه پیام نور حضور فعالی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز