خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت:

رونمایی از نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی

کد خبر : ۲۰۴۵۶۳

مراسم رونمایی از نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) با حضور فرماندار لامرد، معاون فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و کارمندان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

مراسم رونمایی از نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) با حضور فرماندار لامرد، معاون فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و کارمندان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، مراسم رونمایی از نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) با حضور فرماندار لامرد، معاون فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و کارمندان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

حسین شبانی‌نژاد که در مراسم رونمایی از نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) سخن می‌گفت، بیان داشت: نرم افزاری که امروز رونمایی می‌شود به زندگی‌های شیرین گذشته باز می‌گردد که روابط اجتماعی پر از مهر، محبت و صمیمیت بود که امروز کمتر در زندگی اجتماعی مشاهده می‌کنید.

شهردار لامرد با بیان این مطلب که مراسم امروز یک فرهنگ سازی جدید در شهر لامرد است، افزود: این فرهنگ سازی که از شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم آغاز شده است به این معنی که معمولا محبت‌ها و احترام‌ها به پست‌ها و میز و صندلی‌ها بستگی داشت که واقعا در جامعه امروز، کم ارزش هستند و زمانی ارزش دارند که برای مردم نیز کاری انجام داد.

شهردار لامرد با اشاره به اینکه فردا تودیع و معارفه فرماندار لامرد و معاون وی خواهد بود، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم می‌خواهد این فرهنگ سازی کند که فقط محبت‌ها را زمانی به همدیگر نداشته باشیم که در پست و مسئولیت هستیم و قدر همدیگر رو بدانیم و فلسفه برگزاری مراسم رونمایی در این روز نیز به همین دلیل است که تا این فرهنگ در شهرستان اتفاق بیافتد.

شبانی‌نژاد در ادامه گفت: رکن توسعه در یک شهر که باید یک برنامه منظم و منطقی را طی کند نیازمند زیرساخت‌هایی است و زیرساخت‌هایی که معمولا به دلیل کوتاهی عمر مدیریت‌ها، مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: همکاران ما در شهرداری تصمیم گرفتند که کار‌ها را به شکلی انجام دهند که کمترین خطا را داشته باشیم و کار‌ها را بروز کنیم.

شهردار لامرد با تاکید بر تدوین برنامه توسعه شهر لامرد، افزود: برنامه توسعه شهری لامرد بصورت کوتاه مدت در واحد‌های مختلف شهرداری در حال تدوین می‌باشد که تقدیم شورای اسلامی شهر خواهیم کرد.

شبانی‌نژاد، نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) را جزء یکی از برنامه‌های کوتاه مدت در شهر لامرد مثال زد و بیان داشت: یکی از برنامه‌های کوتاه مدت که نیاز بود طراحی شود نیز راه اندازی نرم افزاری بود که مردم و شهرمان و فرهنگمان را به همه معرفی کنیم.

وی افزود: معمولا مهمانان و مسافران زیادی در عید نوروز و تمامی روزهای سال در حال عبور ازشهرستان لامرد می‌باشند که نیاز است با اطلاعات اولیه شهر آشنا شوند و نرم افزار مدیریت شهری این خلاء عمده برای اطلاع رسانی به افرادی که وارد شهر می‌شوند را رفع کرده است.

شبانی‌نژاد با تاکید بر اینکه این نرم افزار در اینده طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای را پوشش خواهد داد، افزود: نرم افزار مَشکَلون در آینده می‌خواهد تکریم ارباب رجوع را بروز کند به شکلی که خدمات شهرداری را برای مراجعین تهسیل کند و یا به عبارتی دیگر می‌خواهد دولت الکترونیک را در این بخش توسعه دهد و نیاز‌های مردم به اطلاعات، قوانین شهرداری و آگهی‌های اداری و بخشنامه‌ها که معضل اصلی شهر لامرد است را رفع ندد.

وی تصریح کرد: مردم با اوج احساسات به شهرداری مراجعه می‌کنند در حالی که کمترین اطلاعاتی در رابطه با پروانه‌های ساختمانی یا قوانین و شرح و وظایف شهرداری داشته باشند و معمولا مشکل کشورهای درحال توسعه نیز همین عدم آگاهی است و این نرم افزار، تمام تلاش خود را خواهد کرد که مردم متضرر نشوند که خدای ناکرده خلاف قوانین شهری عمل کنند و جریمه شوند.

شهردار لامرد به مهم‌ترین عناوین طراحی شده در این نرم افزار اشاره کرد و گفت: مردم و شهروندان محترم می‌توانند در این نرم افزار اخبار شهرداری، نقشه‌های شهری لامرد(بصورت آفلاین و آنلاین)، اطلاعات شهرداران، شورای اسلامی شهر و اطلاعات واحدهای شهرداری و تلفن‌های ضروری، تاریخچه وموقعیت جغرافیایی، اطلاعات مراکز خدماتی، فرهنگی، ورزشی و کتابخانه و… را دریافت کنند.

حسین شبانی‌نژاد در پایان سخنان خود از زحمات طراحان نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) تقدیر و تشکر کرد وگفت: طراحی این نرم افزار که خود یک کار فرهنگی است ودر آنجایی برای تبلیغات اصناف و بازار در نظر گرفته شده است.

در ادامه مراسم، «محمود صفری» فرماندار لامرد به ذکر خاطره‌ای از نام محلی مَشکَلون پرداخت و درپایان از نرم افزار رونمایی شد.

شهروندان محترم می‌توانند جهت دریافت نرم افزار مدیریت شهری و کاربران لامردی(مَشکَلون) به سایت شهرداری لامرد به آدرس www. lamerd. ir و سایت‌های محلی لامرد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
مرتضي عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز