خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

اقدامات علمی در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر زمان بر، اما موثرتر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۲۱

موضوع اجتماعی شدن امر مبارزه منحصر به چند دستگاه نیست و ورود همه دستگاه ها را به تناسب نوع ماموریت طلب می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس برای اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر، ورود همه دستگاه‌ها را به فراخور ماموریت خود ضروری دانست و گفت: موضوع اجتماعی شدن امر مبارزه منحصر به چند دستگاه نیست و ورود همه دستگاه‌ها را به تناسب نوع ماموریت طلب می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور روسای دانشگاه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و علمی اظهار داشت: موضوع مبارزه با مواد مخدر فراگیر و دارای دامنه‌ای گسترده است و باید بدانیم راهکارهای پیشگیرانه اثرش فوری و ضربتی نیست؛ اقدام علمی زمان بر اما موثر‌تر است.

وی عنوان کرد: ما دستگاهی نداریم که کار پیشگیرانه در اهدافش نباشد، بنابراین با همکاری و هم افزایی فراگیر دستگاه‌ها است که حصول به نتیجه اتفاق می‌افتد و نشانه‌های آن را در اجتماع می‌شود لمس کرد.

فیروزآبادی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان جرایم در شیراز بالا‌تر از شهرهای دیگر استان است باید روی شیراز متمرکز شد و شهرداری را بیش از پیش وارد میدان مبارزه فرهنگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز