خبرگزاری کار ایران

صندوق قرض الحسنه خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۵۷

با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض الحسنه، علاوه بر آثار و برکات فراوان آن که در زندگی خویش تجربه می کنیم نیز می‌توان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه، علی الخصوص خبرنگاران به کار گیریم.

دبیرخانه کارگرلامرد و مهر خبر داد: صندوق قرض الحسنه خبرنگاران شهرستانهای لامرد و مهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، عبدالرضا روحی با تقدیر و تشکر از حضور فعالان رسانه در مراسم هفته خبرنگار و با تبریک به اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران لامرد و مهر، بیان داشت: سنت قرض الحسنه در ادیان الهی و بویژه در دین اسلام جایگاه بسیار عالی و پاداشی فراوان دارد.

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر اظهار داشت: با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض الحسنه علاوه بر آثار و برکات فراوان آن را که در زندگی خویش تجربه می‌کنیم نیز می‌توان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه علی الخصوص خبرنگاران به کار گیریم.

وی تصریح کرد: زیرا در جامعه‌ای که کارگشایی از همدیگر رایج باشد نیز روحیه ایثار و فداکاری و احسان تقویت می‌یابد و آنگاه کمک زیادی به افراد و ایجاد صندوق قرض الحسنه زمینه اشتغال، ازدواج وده‌ها همکاری دیگر برای جوانان نیازمند و خانواده‌های مستضعف را فراهم می‌کنند.

سرپرست روزنامه کار و کارگر در شهرستان‌های لامرد و مهر با اشاره به انجمن خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر که چندی پیش تاسیس شد، افزود: حال که این انجمن صنفی خبرنگاران با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شده، می‌طلبد که با افتتاح این صندوق بتوانیم گرهی از مشکلات زندگی این صنوف را حل کنیم.

عبدالرضا روحی در پایان از کمک ۲۰ میلیون ریالی خانه کارگر به این صندوق خبر داد و افزود: خبرنگاران محترم می‌توانند جهت عضویت در این صندوق به انجمن خبرنگاران شهرستان‌های لامرد و مهر واقع در لامرد - خیابان ۲۲ بهمن – جنب حسینیه چهارده معصوم(ع) مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز