خبرگزاری کار ایران

توسط مردم فارس انجام شد؛

پرداخت بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فطریه به کمیته امداد خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۸۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با اعلام این خبر گفت: بر اساس شمارش اولیه و تاکنون بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در استان فارس جمع‌آوری شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، علی الهیاری با بیان اینکه امسال زکات فطریه در استان توسط مراکز نیکوکاری نیز جمع‌آوری شده است، خاطر نشان کرد: امسال در روز عید سعید فطر بیش از ۱۲ میلیارد ریال فطریه در محل‌های برگزاری نماز عید فطر جمع‌آوری شده و تا ظهر روز عید سعید فطر بین فقرا و نیازمندان بر حسب میزان نیازشان توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان فطریه جمع‌آوری شده در عید فطر سال گذشته در استان فارس ۱میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: میزان فطریه امسال تاکنون ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه این آمار هنوز نهایی نشده، افزود: با توجه به اینکه مراکز نیکوکاری امسال در راستای جمع‌آوری و توزیع فطریه با کمیته امداد همکاری داشتند در برخی از این مراکز رقم فطریه‌ها جمع زده نشده و برخی از مردم نیز مبالغی را به عنوان فطریه تا ظهر پنج‌شنبه نهم مردادماه به پایگاه‌های مربوطه تحویل دادند که رقم این مبالغ به زودی اعلام می‌شود.
الهیاری با اشاره به اینکه وجوه جمع‌آوری شده در محل مصلاهای برگزاری نماز عید سعید فطر تا ظهر روز عید فطر توسط هیئت امنا و مسئولان کمیته امداد بین فقرا و نیازمندان‌‌ همان محل توزیع شد، اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در مراکز نیکوکاری و پاکت‌های فطریه کمیته امداد تا روز پنج‌شنبه هفته گذشته به حساب خانواده‌های نیازمند واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه هنوز برخی از پاکت‌های جمع‌آوری فطریه به دفا‌تر کمیته امداد در سطح استان تحویل داده می‌شوند، گفت: در نخستین فرصت اقدامات لازم برای توزیع این مبالغ صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در بیش از ۴۵۰ پایگاه و محل برگزاری نماز عیدفطر زکات‌های فطریه مردم جمع‌آوری شد، افزود: بیشترین حجم زکات فطریه در شهرستان شیراز جمع‌آوری شده و حجم زیادی از فطریه‌ها در مراکز نیکوکاری کمیته امداد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز