خبرگزاری کار ایران

در آستانه میلادحضرت علی اکبر(ع)؛

هفتمین دوره ی کنگره ملی شعر آیینه ی نبی در مرودشت فارس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۴۱

در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه و در استقبال از سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام، هفتمین دوره کنگره ملی شعر آیینه ی نبی و جایزه ادبی حضرت علی اکبر علیه السلام با شعرخوانی بیست شاعر برتر ی کنگره به همت مهدیه ی شهرستان مرودشت و با مشارکت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور و بنیاد ادبی فرزدق برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، دبیرعلمی این کنگره ضمن اعلام این مطلب افزود: این کنگره ی مردمی که خوشبختانه همواره با اقبال و استقبال چشمگیر شاعران آیینی کشورمان مواجه بوده است، از سال ۱۳۸۶ و با همت و تدبیر شاعران عاشورایی فارس عضو بنیاد فرزدق و حمایت ارزشمند مردم مومن و متعهد مرودشت شروع به کار کرده و از اعتبار ویژه ای نزد شاعران آیینی کشورمان برخوردار گردیده‌است.

سید محمد امین جعفری افزود: همین امر باعثگردید که علاوه بر انتخاب و تقدیر از شاعران برتر و ممتاز ی که در مدح حضرت علی اکبر علیه السلام بهترین شعر ها را سروده اند، با اعطای جایزه ادبی حضرت علی اکبر علیه السلام تقدیر بعمل آید.

وی از معرفی و تقدیر از چهارده شاعر که برترین شعر های آیینی را سروده اندنیز به عنوان یکی ازر برنامه های این کنگره یاد کرد و افزود: هفتمین کنگره ی ملی شعر آیینه ی نبی با شعر خوانی و اعطای جایزه ادبی حضرت علی اکبر علیه السلام، در شبهای چهاردهم و پانزدهم خرداد در تالار مهر شهرستان مرودشت برگزار خواهد و شاعران برگزیده ی این کنگره ی ملی ضمن قرائت اشعارخود در مدح و منقبت اهل بیت عصمت علیهم السلام و بویژه حضرت علی اکبر علیه السلام، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
دبیر علمی این کنگره، حضور و حمایت مردم مومن و فرهنگ پرور مرودشت را بهترین پشتوانه برای برگزاری این کنگره مردمی عنوان کرد و از همه ی علاقمندان به شعر آیینی برای حضور در این مراسم ها دعوت بعمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز