خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت رامیا پلاستیک:

مدیریت جهادی کلیدواژه توسعه اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۳۴

ما کار تولیدی را با سرمایه‌ای ناچیز و با اعتماد به ۸ نیرو آغاز کردیم و اینک به یگ گروه تولیدی مطرح در سطح کشور تبدیل شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت رامیا پلاستیک گفت: مدیریت جهادی کلیدواژه توسعه اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدرضا تفضلی که در همایش گروه تولیدی پرشین در شیراز سخن می‌گفت، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به مبحثاقتصاد مقاومتی افزود: یکی از مولفه‌های تجلی و تبلور شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال است.

وی کارآفرینی را زمینه‌ای برای تحقق توسعه پایدار دانست و ادامه داد: توجه به مبحثکارآفرینی، شکوفائی و توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

قائم مقام گروه تولیدی پرشین با اشاره به اعتماد این گروه تولیدی به نسل جوان گفت: ما کارتولیدی را با سرمایه‌ای ناچیز و با اعتماد به ۸ نیرو آغاز کردیم و اینک به یگ گروه تولیدی مطرح در سطح کشور تبدیل شده‌ایم.

تفضلی بابیان این مطلب که در دنیای امروز کارهای فردی در حوزه اشتغال پاسخگو نیست، افزود: یکی از پایه‌های کارآفرینی و اشتغال جوانان، کارگروهی است چراکه فعالیت گروهی موجب می‌شود که از تخصص افراد در حوزه‌های مختلف استفاده شود و تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌ بنیان نیز به همین علت تشکیل می‌شوند.

وی درادامه به جایگاه صنعت بسته بندی درحوزه تولید اشاره کردو افزود: گروه تولیدی پرشین با علم بر این موضوع که صنعت بسته بندی یک عنصر مهم در تولید می‌باشد نگاه ویژه‌ای به این بخش دارد.

تفضلی بابیان این مطلب که بسته بندی کردن محصول از ضایعات در حین حمل و نقل، بارگیری و تخلیه جلوگیری کرده طول عمر آن را زیاد و امکان عرضه سالم به مشتری را فراهم می‌می کند افزود: متاسفانه در کشور ما در مورد بسته بندی محصولات، خصوصا مواد غذایی دقت چندانی به عمل نمی‌آید که این عامل یکی از عوامل منفی در جذب مشتری است.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم و عامل تعیین کننده پیش رفت کشورهای توسعه یافته جهان و توفیق آن‌ها در افزایش روزافزون تولیدات و تصاحب بازارهای جهانی، بسته بندی استاندارد و ارائه تولیدات در پوشش زیبا و مناسب است.

تفضلی فرهنگ بسته بندی محصولات و تولیدات، برای ارائه و فروش در بازارهای مختلف جهان، را فرهنگی دانست که در سال‌های اخیر، جایگاه ویژه‌ای را کسب کرده است و ادامه داد: این فرهنگ به عاملی مهم در میزان فروش یک واحد تولیدی تبدیل شده است.

وی افزود: هر چه قدر بسته بندی یک محصول زیبا، مناسب، در برگیرنده مشخصات و معرف محصول و مطابق با جنبه‌ها و خصوصیات روان‌شناختی خریداران باشد، به‌‌ همان اندازه، از بازار و فروش خوبی برخوردار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت رامیا پلاستیک ابزاز امیدواری کرد که صنعتگران فارس با توجه ویژه به صنعت بسته بندی ضمن بهبود جایگاه صنعتی این استان، گام‌های موثری را در حوزه اقتصاد مقاومتی بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز