خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

فاطمه(س) گوهری از سوی خدا برای بشریت است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۵۰

جامعه دور از فاطمه(س) جامعه‌ای ملبس به همه نوع گناه، فسق و فجور است که در آن انواع حرام‌خواری، باندبازی، فساد و فحشا مشاهده می‌شود و در اینجامعه هر نوع هرزگی وجود دارد.

شیراز - ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمدن‌سازی و سیطره مغز‌ها و قلب‌ها از طریق کاخ‌ها امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی که به عنوان سخنران در مراسم افتتاح نمایشگاه «داستان غربت بانوی بی‌نشان» در شیراز شرکت کرده بودا فزود: به وسیله برگزاری چنین برنامه‌هایی است که نسل جوان ما متوجه می‌شوند تمدن‌سازی و سیطره مغز‌ها و قلب‌ها از طریق کاخ‌ها امکان پذیر نیست بلکه می‌توان در خانه‌های گلی پیامی داشت که مغز و احساس بشر را متحول کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تأکید بر اینکه اینگونه نمادسازی‌ها باید انجام گیرد، اضافه کرد: اگر وهابیت کوچه‌های بنی‌هاشم و خانه‌های بقیع را خراب کرد ما باید هزاران خانه و کوچه‌های بنی‌هاشم بسازیم زیرا نمادسازی‌ها زمینه‌ای برای پیوند قلب‌ها با ائمه اطهار(ع) و مکتب تشیع است.

نماینده مردم یاسوج در مجلس خبرگان رهبری محبت حضرت فاطمه(س) را اکسیری دانست که اگر در قلبی پیدا شود آن‌را پاک می‌کند و افزود: همه ما وظیفه داریم که تلاش کنیم بشریت با این محبت آشنا شود زیرا فاطمه(س) گوهری از سوی خدا برای بشریت است.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه اگر شخص در محبت به خدا و اهل‌بیت(ع) صادق باشد، ترک معصیت می‌کند، عنوان کرد: جامعه دور از فاطمه(س) جامعه‌ای ملبس به همه نوع گناه، فسق و فجور است که در آن انواع حرام‌خواری، باندبازی، فساد و فحشا مشاهده می‌شود و در اینجامعه هر نوع هرزگی وجود دارد.

وی با یادآوری اینکه مراجع بزرگوار و رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که ایام فاطمیه بزرگ داشته شود تا مردم معرفت فاطمی پیدا کنند، گفت: نام فاطمیه از این جهت است که مردم مفتون این معرفت هستند و این معرفت شاید در قیامت برای برخی از علما حاصل شود.

وی افزود: در احادیثآمده است نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود حضرت فاطمه(س) است که این بیانگر عظمت و جایگاه آن حضرت است.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اعمال، ‌ رفتار، صبر، زهد و عبادت این بانوی بزرگ به مثابه مادر، همسر، دختر و یک انسان مسلمان باید تبیین شود تا جامعه با او آشنا شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگاه جلسات اهل بیت(ع) در جایی شکل گرفت آن خانه و جامعه مصون خواهد ماند، به نمایشگاه «داستان غربت بانوی بی‌نشان» اشاره و اظهار کرد: ‌ از همه کسانی که به هر شکلی تلاش می‌کنند که جامعه را با نور فاطمی آشنا کنند، قدردانی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز