خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شیراز:

سهم افراد فرهیخته در تصمیم‌گیری‌های کلان شهرستان شیراز افزایش یابد

کد خبر : ۱۴۹۴۶۷

اتاق فکر با هدف ارائه طرح‌های بزرگ، مهم و توسعه‌ای در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده است که به زودی اولین جلسه آن نیز برگزار خواهد شد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز از تشکیل کمیته گسترش و توسعه شهری و اتاق فکر در فرمانداری شیراز وضرورت افزایش سهم افراد فرهیخته در تصمیم‌گیری‌های کلان شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، " مصطفی امیری " با اشاره به تشکیل اتاق فکر در فرمانداری شهرستان شیراز، اظهار داشت: اتاق فکر با هدف ارائه طرح‌های بزرگ، مهم و توسعه‌ای در فرمانداری این شهرستان تشکیل شده است که به زودی اولین جلسه آن نیز برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: در این کمیته که جمعی از صاحب‌نظران، دانشگاهیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور دارند، مشکلات شهر شیراز رصد و با حضور نخبگان برای رفع آنها برنامه ریزی می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر متشکل از افراد نخبه، مسئولان شهری و اساتید دانشگاهی به منظور بررسی طرح های شهری، صنعتی و گردشگری اقدام خواهد کرد تا هر طرحی قبل ار مطرح شدن کارشناسی و با تعامل مشکلات مرتفع شود.

امیری اضافه کرد: همه باید با اتحاد و برنامه ریزی صحیح و کار کارشناسی در ریشه یابی مسائل و معضلات جامعه و خدمت رسانی به مردم در همه حوزه ها تلاش کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز اضافه کرد: در این اتاق فکر علاوه بر اینکه چالش‌ها، معضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان برای رسیدن به توسعه و تعالی فرهنگی بررسی می‌شود راهکارها و برنامه هایی که شهر شیراز را در مسیر توسعه محوری قرار می دهد نیز طرح و برنامه ریزی خواهد شد.

فرماندار شیراز همچنین با اشاره به لزوم داشتن برنامه وتدبیر در فعالیتها و استراتژی در حوزه کاری گفت: مسئولیتی که امروز بردوش مسئولان است اگر با تدبیر و هوشیاری همراه باشد، موجب پیشرفت در امور خواهد شد.

وی با بیان اهمیت حضور نخبگان و متخصصان در اداره امور شهرستان یادآور شد: باید سهم افراد فرهیخته در تصمیم‌گیری‌های کلان شهرستان شیراز نسبت به گذشته افزایش یابد.

" امیری " ادامه داد: بی‌شک با استفاده از مشاوره نخبگان رشته‌های مختلف می‌توان در مدت زمان کمتری مشکلات و موانع را حل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز