خبرگزاری کار ایران

هفتم وهشتم اسفند؛

شیراز، میزبان اجلاسیه منطقه ای اعضاى جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است

کد خبر : ۱۴۸۲۱۰

اجلاسیه منطقه ای اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به میزبانی شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می گردد.

ایلنا: معاون روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس بابیان این مطلب که اجلاسیه منطقه ای اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به میزبانی شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می گردد، افزود: این اجلاسیه در تاریخ هفتم و هشتم اسفند ماه با حضور بیش از ۷۰۰ شخصیت برجسته کشور در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار " ایلن " اازشیراز، حجت الاسلام " امین رصاف " ظهر امروز یکشنبه ۴ اسفند با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: علما، ائمه جمعه و روحانیت استان های جنوب غربی کشور نیز در این اجلاسیه حضور دارند.

وی تصریح کرد: علما، ائمه جمعه و روحانیت استان های فارس، بوشهر و هرمزگان درشیراز حضور خواهند یافت.

معاون حوزه روحانیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از حضور حضرات آیات گلپایگانی، جنتی، مروی، مقتدایی کعبی، حسینی بوشهری، غروی، نمازی، حجت الاسلام جمشیدی و…در این همایش خبر داد و افزود: دراین همایش ضمن بررسی چالش ها، آسیب ها و فرصت ها در کمیسیون هاى اجلاسیه، پیش نویس مصوبات اجلاسیه آماده شده و مصوبات نهایی در روز آخر رسانه اى خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز