خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد؛

لزوم‌ مشارکت خیرین در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۰۳

استاندار فارس طی نشستی با اعضای هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس بر هموارسازی مسیر پیش روی خیرین و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه آیت الله سید علی اصغر دستغیب رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تاکید بر اینکه پیگیری کار خیرین و برگزاری چنین جلساتی موهبت است، گفت: کسانی که با هم عهد می‌بندند که برای خدمت به مردم کار کنند مورد لطف و عنایت پروردگار هستند و نیازهای مردم برای خیرین نعمت الهی است.

استاندار فارس نیز ضمن قدردانی از خیرین با اشاره به همت آنها برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام گفت: با توجه به پهناور بودن فارس، تلاش و مشارکت خیرین در به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام عرصه سلامت در استان با زمان سنجی، برنامه ریزی و اولیت بندی باید تداوم یابد.

محمد هادی ایمانیه عنوان کرد: خیرین علاوه بر مشارکت در کارهای عمرانی عرصه سلامت می توانند با حمایت از مبحث آموزش بهداشت در جهت پیشگیری از بیماری‌ها گامی موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه بردارند. 

تابنده رئیس هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این جلسه در راستای ارج نهادن به تلاش‌های خیرین خطاب به استاندار گفت: خیرین با وساطت این مجمع از مراکز بهداشتی درمانی حمایت می‌کنند، اما برای تداوم و چرخش مالی سرمایه گذاری خیرین، مراکز بهره بردار و استفاده کننده از کمک‌های خیرین، باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا این پول و سرمایه را دوباره به چرخه سلامت بازگشت دهند تا در تکمیل، بازسازی و به روز رسانی تجهیزات پزشکی در مراکز دیگر نیز استفاده شود و این تبادل و چرخش به صورت مداوم ادامه یابد.

 رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با ارائه آمار عملکرد رو به رشد خیرین در یک سال اخیر نسبت به سال گذشته در استان فارس گفت: آمارها نشان می‌دهد که خیرین با انعقاد ۷۹ تفاهم نامه به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته بیش از هفتاد درصد رشد عملکردی داشته‌اند.

وی یادآور شد: امسال تکریم و پیگیری امور خیرین و افزایش ارتباطات با ایشان در اولویت کارهای این مجمع قرار گرفته است، همچنین از ابتدای سال جاری با پیگیری پروژه‌های در دست اقدام خیرین علاوه بر انعقاد تفاهم نامه و صلح نامه در زمینه تشکیل پرونده حقوقی، اخذ مجوز ها، انتقال اسناد مالکیت، اخذ تخفیفات عوارض و پیگیری مسائل فنی پروژه‌های خیرین، همواره کارشناسان این مجمع به طور مستقیم با خیرین همراهی داشته‌اند.

وی افزود: بازنگری و به روز رسانی آیین نامه‌های مالی، پیگیری امور مالیاتی مجمع و ایجاد کمیته مشترک‌ خیریه های سلامت با اداره دارایی از دیگر پیگیرهای کارشناسان این مجمع جهت رفع موانع مالیاتی پیش روی پروژه های خیرین بوده و است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز