خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان فارس خبرداد؛

اقدامات سلیقه‌ای در توقیف مرسولات پستی باعث نارضایتی مردم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۴۸

مدیرکل پست استان فارس گفت: اقدامات سلیقه ای برخی مراجع در توقیف مرسولات پستی فرستندگان، علاوه بر خسارت مادی، زمینه نارضایتی مردم از خدمات دولتی را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، مهدی آزادی در دیدار با سرهنگ ابراهیم یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با ارائه گزارش عملکرد پست استان فارس، از تلاش حافظان امنیت انتظامی استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به کلی گویی قانون در خصوص موضوع بع ابهامات قانون مبارزه با کالای قاچاق و ارز، خواستار شفاف سازی این قانون جهت لایه های اجرایی و متصدیان دفاتر پستی استان فارس و مشتریانی که از طریق تجارت الکترونیک در حال فعالیت می باشند شد.

آزادی بیان داشت: اقدامات سلیقه ای برخی مراجع در توقیف مرسولات پستی فرستندگان، علاوه بر خسارت مادی، زمینه نارضایتی مردم از خدمات دولتی را فراهم کرده است.

اقدامات سلیقه‌ای در توقیف مرسولات پستی باعث نارضایتی مردم  شده است

 سرهنگ یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز با تاکید به برخورد پلیس مبارزه با کالای قاچاق با قاچاقچیان، خواستار برگزاری دوره های آموزشی توسط ادارات کل گمرکات کشور برای متصدیان باجه های قبول شبکه پستی شد.

 در این دیدار سرهنگ مجید اصغری رئیس پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان، سیدمحمود هاشمی اصل مسئول حراست و امنیت پستی و ابراهیم مختاری مسئول حقوقی پست استان فارس حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز