خبرگزاری کار ایران

عباس رضایی:

دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۴۰

دومین دوره از المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز دیماه امسال در مجموعه ورزشی شهید سلطانی شیراز برگزار می‌شود.

شیراز - ایلنا: معاون تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: دومین دوره از المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری شیراز دیماه امسال در مجموعه ورزشی شهید سلطانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عباس رضایی افزود: تمام کارکنان مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری شیراز اهم از رسمی، حکمی، قراردادی، پیمانی و شرکتی می‌توانند با مراجعه به واحدهای ورزشی اداره خود در این دوره از المپیاد شرکت کنند.

رضایی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها که ویژه آقایان کارمند است در ۱۱ رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، تنیس روی می‌ز، دومیدانی، طناب کشی، آمادگی‌جسمانی، تیراندازی، شطرنج، دارت، فوتبال دستی و پنالتی بسکتبال برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت نام نویسی در این المپیاد را ۱۴ دیماه و زمان برگزاری این دوره از مسابقات را ۱۷ دیماه اعلام کرد.

معاون تربیت بدنی و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود اهداف برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری را ایجاد شور، نشاط و تحرک بین کارکنان و همچنین تشویق و دعوت انجام فعالیت‌های جسمی و ورزشی عنوان کرد.

رضایی افزوود: تنها در رشته‌های دو می‌دانی و آمادگی جسمانی رده بندی سنی زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال است و در رشته‌های دیگر رده بندی سنی نیست.

این مسئول گفت: نخستین المپیاد ورزشی کارمندان شهرداری شیراز در سال گذشته با حضور یکهزار و ۴۴۷ ورزشکار برگزار و تیم‌های آتش نشانی، پسماند و سازمان فرهنگی شهرداری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز