خبرگزاری کار ایران

کمک ۵۰ میلیون تومانی به خانواده ۴قلو‌های مرودشتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۱۹

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای حمایت از خانواده ۴ قلو‌های مرودشتی کمک شد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی رنجبر گفت: خانواده‌های دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت از سوی مسئولان هستند، چرا که بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل نداشتن توان مالی لازم در زمان تولد نوزادانشان دچار مشکلات فراوانی در امور نگهداری و مخارج زندگی می‌شوند.

او گفت: در راستای حمایت ستاد اجرایی از بنیاد خانواده و فرزندآوری که هدف رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب است با همکاری حمایت بنیاد احسان مبلغ ۵۰ میلیون تومان به این خانواده مرودشتی پرداخت شده و رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: این سومین کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال جاری به خانواده‌های دارای چند فرزند بوده است.

کیامرث دبیری پدر ۴ قلوها ضمن قدردانی از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام که آن‌ها را در این شرایط سخت تنها نگذاشتند و کمک‌شان کردند، گفت: بنده اجاره نشین هستم با وجود اینکه مربی آموزش رانندگی هستم، اما بازهم این درآمد کفاف زندگی و تامین مایحتاج زندگی و فرزندانم نمی‌شود و گاهی در تامین پوشاک و یا حتی شیرخشک بچه‌ها می‌مانیم.

او گفت: با مراجعه به سازمان بهزیستی و تشکیل پرونده به بنده قول مساعد دادند که ماهانه کمکی داشته باشند، اما این مهم محقق نشد و تنها در وعده و تشکیل کاغذ خلاصه شد.

دبیری پدر ۴ قلوها از خیران و نهاد‌ها خواست تا او را در بزرگ شدن فرزندشان یاری کنند، گفت: با عنایت خداوند برای اولین بار صاحب چهار فرزند شدم، هرچند سخت، اما تمام امیدمان به آینده و برای ساختن روز‌های خوب برای فرزندانمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز