خبرگزاری کار ایران

باصدوربیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعلام حمایت شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های فارس از عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۲۸

شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس با صدور بیانیه ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت حمایت کرد.

شیراز - ایلنا: شورای اصلاح طلبان رسانه های فارس با صدور بیانیه ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی دولت حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار دفتر ایلنا در فارس قرار گرفته آمده است:

خدارا شاکریم که بار دیگر افکار و عملکرد مصلحانه، مردم شریف ایران زمین، توسط دولتمردان مقید به تدبیر، در مجامع بین المللی بر صلح طلب بودن این ملت بزرگ صحه گذاشت تا جهان و جهانیان بار دیگر و پس از یک دهه بغض و بدبینی به احترام غرور و شرف مردم این مرز پرگهر قیام نمایند.

این پیروزی بزرگ مدیون تدبیر، تلاش، افتخارآفرینی و پایبندی به اصول مقدس انقلاب اسلامی تیم مذاکره کننده است، پیروزیی که نقش بی‌بدلیل رهنمودهای مقام معظم رهبری از آن یک فتح ملی ساخت.

لذا شورای اصلاح‌طلبان رسانه‌های فارس ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به مقام معظم رهبری، رییس محترم جمهوری، فرزندان وفادار عرصه دیپلماسی خارجی و مردم بزرگ ایران اسلامی لزوم تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد وحدت و پرهیز از اختلاف و همچنین حمایت از تیم مذاکره کننده را یادآوری می‌نماید.

این شورا ضمن تقدیر از حسن تایید و اعلام حمایت از عملکرد تیم مذاکره کننده توسط رهبر فرزانه انقلاب، به تمامی گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی توصیه می‌کند تا با استفاده از دستاوردهای این موفقیت بزرگ زمینه را برای برداشتن گام‌های بزرگ و موثرتر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران فراهم نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

این شورا بر این باور است که در سایه اتحاد، وحدت کلمه و پرهیز از انشقاق در مسیر کسب منافع ملی و پرهیز از تاثیر و تفسیر سوء از این موفقیت شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تر دولت و مردم با حفظ استقلال و عزت نظام خواهیم بود.

باشد که در آینده‌ای نزدیک شاهد توفیقات بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف بین المللی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز