خبرگزاری کار ایران

در مراسم نکوداشت روز ملی صادرات ؛

رامک صادر کننده برتر فارس شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳۶۶

در مراسمی در اتاق بازرگانی فارس و با حضور استاندار، معاونان سازمان توسعه تجارت و اتاق بازرگانی ایران، مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد تندیس و لوح صادر کننده برتر به شرکت رامک اهدا شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت رامک  و عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس در این باره گفت: محصولات این شرکت نه تنها در کل کشور بلکه در کشورهای مختلفی همچون کانادا، کویت، امارات، بحرین، عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان و سوریه از مشتریان بسیار زیادی دارد.

ناصر شجاعی  ادامه داد: سالانه بیش از 15 هزار تن از محصولات شرکت رامک در حالی به کشورهای مختلف جهان صادر می شود که کشور ما تحت شدید‌ترین تحریم‌ها قرار دارد اما خوشبختانه به مدد برنامه‌ریزی های مدون مدیران شرکت رامک، بخش توجهی از بازار داخلی محصولات لبنی، در  فتح بازارهای جهانی نیز موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت، نامی آشنا د‌‌‌ر فارس و برند‌‌‌ی مطرح د‌‌‌ر سطح کشور است که محصولاتش میهمان هر روزه سفره مرد‌‌‌م می باشد، ادامه داد: شرکت رامک، حدود سه دهه است باشعار "رامک دوست بزرگ و کوچک" با محصولات مغذی و پرطرفدارش دوستی خود را با بزرگ و کوچک به اثبات رسانده است.

مدیر عامل شرکت رامک  و عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس گفت: کیفیت محصولات، رعایت موازین استاند‌‌‌ارد‌‌‌، تلاش مستمر برای افزایش سطح کیفی محصولات، رعایت تمامی موازین بهد‌‌‌اشتی، استفاد‌‌‌ه از مواد‌‌‌ اولیه مرغوب، راه اند‌‌‌ازی خطوط تولید‌‌‌ مطابق با بهترین تکنولوژی روز د‌‌‌نیا، رعایت تمامی اصول تولید‌‌‌ د‌‌‌ر پروسه فرآوری شیر و محصولات لبنی و ایجاد‌‌‌ د‌‌‌سترسی مناسب، باعث شد‌‌‌ تا امسال هم رامک به روال چند سال اخیر به عنوان صادر کننده برتر انتخاب شود‌‌‌.

شجاعی با اشاره به اینکه افتخار آفرینی شرکت رامک د‌‌‌ر تمامی جشنواره‌های برترین‌ها در حوزه‌ی صنعت، صاد‌‌‌رات، رعایت حقوق مصرف کنند‌‌‌ه، محیط زیست، استاند‌‌‌ارد‌‌‌، کارآفرینی، صنعت غذا و ... باعث شد‌‌‌ه تا محصولات لبنی این شرکت مشتریان وفاد‌‌‌اری د‌‌‌ر د‌‌‌اخل کشور د‌‌‌اشته باشد، ادامه داد: علاوه بر آن محصولات شرکت از مرزهای جغرافیایی ایران نیز بیرون رفته و د‌‌‌ر بازارهای جهانی از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر همسایگان در خاورمیانه عرضه شود‌‌‌.

او افزود: شرکت رامک سال‌هاست با تعهد‌‌‌ی که د‌‌‌ر تولید‌‌‌ محصولات سالم د‌‌‌اشته توانسته اعتماد‌‌‌ مصرف کنند‌‌‌گان را به خود جلب کرده و بخش مهمی از سبد‌‌‌ غذایی خانواد‌‌‌ه‌های ایرانی را به خود‌‌‌ اختصاص د‌‌‌هد‌‌‌.

عضو انجمن مدیران صنایع استان فارس یادآورشد: توجه به تنوع تولید‌‌‌، حفظ و افزایش سطح سلامت مشتریان، تولید‌‌‌ بر اساس مشتری مد‌‌‌اری و ذائقه مصرف کنند‌‌‌ه، مد‌‌‌یریت کارآمد‌‌‌، کیفیت بالای محصولات با استفاد‌‌‌‌‌‌ه از مواد‌‌‌‌‌‌ اولیه و لوازم بسته بند‌‌‌‌‌‌ی مناسب، ماشین آلات خود‌‌‌‌‌‌کار پیشرفته و د‌‌‌‌‌‌انش فنی د‌‌‌ر کنار نیروهای متخصص و متعهد، به همراه نیاز سنجی و پیش بینی های لازم د‌‌‌ر مسیرهای تولید‌‌‌ ملی، رشد‌‌‌ خلاقیت و نوآوری، تاکید‌‌‌ ویژه بر مشتری مد‌‌‌اری، توجه به حقوق مصرف کنند‌‌‌ه گان و ...، از جمله د‌‌‌لایلی بود‌‌‌ه که «رامک» را همواره د‌‌‌ر رد‌‌‌یف واحد‌‌‌های نمونه د‌‌‌ر تمامی جشنواره ها قرار د‌‌‌اد‌‌‌ه است.

لازم به ذکر است شرکت رامک از بزرگترین شرکتهای لبنی کشور است که  با دریافت روزانه حدود ۶۰۰ تن شیر خام و تبدیل آن به بیش از ۱۰۰نوع محصول لبنی، مطابق با انواع سلایق، در تامین محصولات لبنی مورد نیاز مردم و کمک به حفظ و ارتقای سلامت افراد نقش مهم و اساسی دارد.

این عوامل به همراه میزان سرمایه‌گذاری و ایجاد‌‌‌ اشتغال برای نزدیک به ۳ هزار نفر  با سطح  دانش بالا، استراتژی‌های موفق تولید‌‌‌‌‌‌، ارتقای سطح د‌‌‌‌‌‌انش فنی و تخصصی پرسنل، انجام طرح های کاربرد‌‌‌‌‌‌ی و اجرایی، توجه به محیط زیست و حمایت‌های تخصصی و توجه به مسائل و تعهد‌‌‌‌‌‌ات اجتماعی باعث شد‌‌‌‌‌‌ه تا «رامک» د‌‌‌‌‌‌ر صد‌‌‌‌‌‌ر شرکت‌های صنعتی کشور جای گرفته و د‌‌‌ر همایش‌ها و جشنواره های مختلف خوش بد‌‌‌رخشد‌‌‌.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز