خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

شعار مرگ بر آمریکا براساس شعور شکل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۱

مرگ برآمریکا هم شعاری است که بواسطه خوی استکباری آمریکا، براساس شعور شکل گرفت و تا زمانیکه آمریکا در مقابل ملت ایران خاضعانه رفتار نکرده و دست از خوی ستمگری‌ برندارد، ادامه خواهد داشت.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس گفت: شعار مرگ بر استکبار از زمان وقوع جنگ بین حق و باطل بوده و همچنان هم خواهد بود و کسی نمی‌تواند آن را نفی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد احمدی امروز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران، گفت: مرگ برآمریکا شعاری است که به‌واسطه خوی استکباری آمریکا، براساس شعور شکل گرفت و تا زمانیکه آمریکا در مقابل ملت ایران خاضعانه رفتار نکرده و دست از خوی ستمگری‌ برندارد، ادامه خواهد داشت.

احمدی با تصریح اینکه ملت‌های آزاده جهان خواستار نابودی تمام استکبار و ستمگران جهان هستند، گفت: طرف شعارهای ما ملت‌ها نیستند، این دولت‌ها هستند که طرف ما هستند.

استاندار فارس گفت: مردم ایران اسلامی مصمم به ادامه راهی هستند که امام(ره) آنرا ترسیم کرده و امروز رهبری آن را تداوم داده‌اند، این مردم نشان داده‌اند که گوش به فرمان رهبری هستند.

وی حضور مردم در راهپیمایی امروز شیراز را بسیار باشکوه توصیف و تاکید کرد: در شرایط فعلی با توجه به تحریم‌ها و مذاکره ایران با ۱ + ۵ این حضور پشتوانه‌ای قوی برای دولت و نظام اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز