خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

مردم برای حفاظت از انقلاب در ۲۲بهمن سالجاری نیز به صحنه می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۲۱

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: مبارزه مردم ایران با استکبار تا نابودی این دولت‌ها ادامه دارد.

زنجان: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: ملت ایران طوفان‌های بزرگ را پشت سر گذاشته و امروز برای دفاع از نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، سردار " جهانبخش کرمی ", پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان, با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن یادآور دوران حماسه و مبارزه مردم ایران با رژیم طاغوت است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان, با بیان اینکه دهه فجر سراسر حماسه، عزت و پیروزی ملت سرافزار ایران است، بیان داشت: ملت ایران در چنین روزی به جنایت‌های رژیم پهلوی پاسخ دندان‌شکنی داد.

این مسئول با اشاره به اینکه با قیام امام خمینی(ره) در سال ۴۲ و با حضور مردم در صحنه مبازرات علیه رژیم پهلوی آغاز شد، ادامه داد: با تبعید امام خمینی(ره) نیز آتش مبازره هرگز خاموش نشد و مردم تا نابودی کامل این رژیم در صحنه حضور یافتند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران شهدای بسیاری را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن پایداری نظام اسلامی تقدیم کرده است، بیان داشت: ملت ایران همواره در صحنه حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را پاسخ داده‌اند.

سردار " کرمی " با اشاره به اینکه ملت ایران امسال هم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی برگزار می‌کند، افزود: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جواب محکمی به توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره به شاخص ولایت توجه کرده‌اند، یادآور شد: امسال هم ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری به عنوان تنها معیار سنجش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران با تقدیم شهدای بسیاری دین خود را به نظام ادا کرده‌اند، ابراز داشت: مردم برای حفاظت از انقلاب به صحنه می‌آیند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: ملت ایران طوفان‌های بزرگ را پشت سر گذاشته و امروز برای دفاع از نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز