خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

رسانه ملی نسل سوم را به نسل اول ودوم پیوند دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۹

امام راحل(ره) صدا و سیما را دانشگاه معرفی کردند و بر این اساس وظیفه این سازمان را ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه های گوناگون می دانیم.

ایلنا: استاندار فارس گفت: رسانه ملی باید تلاش کند با مخاطب‌شناسی صحیح، نسل سوم کشور را به نسل‌های اول و دوم پیوند دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه عصر حاضر دوران سرگردانی بشر و تعدد کانال‌های ارتباطی و اطلاع رسانی است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با مخاطب‌شناسی مناسب و جهت دهی صحیح به افکار عمومی از سرگردانی جوانان کشور جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ ارگانی مانند صدا و سیما قادر به جذب جوانان و ارائه پیام انقلاب اسلامی به آنان نیست، خاطر نشان کرد: امام راحل(ره) صدا و سیما را دانشگاه معرفی کردند و بر این اساس وظیفه این سازمان را ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه‌های گوناگون می‌دانیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس پاسخگویی به سئوالات و نیازهای نسل جوان کشور را نیازمند مطالعات کار‌شناسی گسترده دانست و گفت: امیدواریم صدا و سیمای مرکز فارس از ظرفیت عظیم دانشگاه‌های شیراز در این جهت بهره برداری مناسبی داشته باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه با تمام وجود برای حمایت از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس تلاش خواهیم کرد، اظهار داشت: فعالیت در رسانه‌ها دارای حساسیت و دقت بسیار بالایی است و امیدواریم رسانه‌ها بتوانند با منطقی کردن توقعات جامعه و اصلاح تصورات عمومی در خصوص امکانات واقعی کشور، مدیران اجرایی را یاری دهند.

احمدی با بیان اینکه توانمندی‌های صدا و سیمای مرکز فارس موجب افزایش توقعات از این مرکز می‌شود، افزود: انتظار داریم با به کارگیری ابتکارات بیشتر و بهره برداری از فن آوری‌های جدید‌تر، سطح فعالیت‌های این مرکز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه امکانات و توانائی‌های صدا و سیمای این استان نسبت به گذشته دچار تغییرات اساسی شده و نوید آینده بهتری را می‌دهد، اظهار داشت: مدیریت توانمند و هوشمند و عوامل و کار‌شناسان برجسته صدا و سیمای مرکز فارس می‌توانند در جهت وظایف خود که بیان مشکلات مردم و رساندن پیام انقلاب اسلامی است بیش از گذشته موفق باشند.

احمدی رابطه دستگاه‌های اجرایی با صدا و سیما را دو طرفه دانست و خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم به وظایف خود در راستای نیل به اهداف واحد، فرا‌تر از مرزبندی‌های سازمانی عمل کنیم.

گفتنی است در بازدید استاندار فارس از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز این استان، مدیران و کار‌شناسان مربوطه، زیرساخت‌ها، امکانات و توانمندی‌های مختلف این مرکز را تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز