خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد:

پیوستن فارس به خلیج‌فارس شکوفایی اقتصاد صادراتی کشور را به‌دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۱

مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با تبریک پیوستن استان فارس به خلیج فارس، گفت: آماده‌ایم تا اولین اسکله را در نقطه مناسبی که مسئولان صلاح بدانند، احداثکنیم.

ایلنا: مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با تبریک پیوستن استان فارس به خلیج فارس، گفت: آماده‌ایم تا اولین اسکله را در نقطه مناسبی که مسئولان صلاح بدانند، احداثکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ابراهیم غلامزاده امروز شنبه در یک کنفرانس خبری، گفت: پیوستن استان فارس بعد از یک دوره حدود ۴۰ ساله به خلیج فارس، یک رویداد بزرگ و زمینه‌ساز تسهیل در روابط تجاری و اقتصادی این استان و سایر استان‌های همجوار با سایر کشور‌هاست.

وی گفت: این یک فرصت طلایی برای رفع بخشی از مشکلات حمل و نقلی صادرکنندگان محصولات ایرانی در استان فارس به سایر نقاط جهان به‌شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با اشاره به نبود امکانات مناسب تفریحی در نقاط ساحلی خلیج‌فارس، تصریح کرد: این شرکت آمادگی احداثمنطقه تجاری، تفریحی و گردشگری را در نقطه‌ ساحلی استان فارس و بسترسازی برای استفاده عموم مردم از امکانات ایجاد شده در آن منطقه را دارد.

غلامزاده همچنین گفت: تا پیش از این برای ارسال محموله‌های صادراتی از طریق دریا، باید ثبت گمرک را در یکی از استان‌های بوشهر یا هرمزگان انجام می‌دادیم و از طرفی برای انجام هماهنگی‌های اداری، فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با پیوستن استان فارس به خلیج فارس و وجود جاده دسترسی مناسب، بی‌تردید شاهد شکوفایی اقتصاد صادراتی استان و کشور خواهیم بود.

غلامزاده گفت: مزیت‌های ایجاد شده به‌واسطه پیوستن فارس به خلیج فارس، تنها منافع استان فارس را تامین نمی‌کند بلکه برای تمام استان‌های همجوار نیز بستر رشد و تعالی را فراهم خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز