خبرگزاری کار ایران

برگزاری ١١٠٠ برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط سپاه بقیه الله /طی یکسال گذشته ٩٠ فرصت شغلی ایجاد کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۱۷

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز، از برگزاری یکهزار و ١٠٠ برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر در رده‌ها و نواحی این ناحیه خبرداد.

به گزارش ایلنا، مجید علی‌پور  امروز چهارشنبه ٢٦ آبان در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز طی یکسال گذشته، گفت: در این حوزه موفق به ایجاد کارگاههای اشتغال و تجهیز آنها و ایجاد ٩٠ فرصت شغلی شدیم.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز، تسهیلگری در ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی را از دیگر فعالیت‌های این ناحیه از سپاه شیراز عنوان کرد و گفت: تاکنون ۴۶ صندوق  در سطح محلات و روستاها با ۲۴۰۰ نفر عضو و اعطای ۶۴۰ فقره وام راه‌اندازی شده است.

علی‌پور، توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی، آزادسازی ١٢٠ زندانی جرائم غیرعمد، اهدای خون ٦ هزار نفر از بسیجیان، توزیع ٨٥ هزار سری جهیزیه، راه‌اندازی بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان فارس، راه‌اندازی گشت‌های رضویون و کمک به ٢٩٠٠ نفر از کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد در قالب طرح ایران مهربان را از دیگر فعالیت‌های سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز طی یکسال گذشته ذکر کرد.

او به هزینه کرد دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه محرومیت زدایی طی سال گذشته تاکنون هم اشاره و بیان کرد: این هزینه‌ها شامل کمک به احداث ۲۷ واحد مسکونی محرومان، کمک به مرمت ۷۰ واحد مسکونی، ساخت دو مسجد، مرمت ٢٠ مسجد و ایجاد  ٤ کارگاه اشتغال بوده است.

فرمانده سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز به اعلام ویژه برنامه‌های هفته بسیج هم اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ بسیج با سه رویکرد فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال و فروش کالاهای پر تخفیف از جمله برنامه‌های شاخص است.

علی‌پور همچنین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۴ هزار بسته معیشتی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری برنامه آبروی محله با تجلیل از مقام شهدا و خانواده شهدا، افتتاح ١٢ پایگاه اشتغال، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، ویزیت و درمان رایگان مردم در منطقه قره باغ، اجرای سرود پاتوق‌های خیابانی، تجلیل از بسیجیان نمونه، برپایی میز خدمت در بسیج ادارات، برپایی ایستگاههای صلواتی و نامگذاری بعضی خیابان‌های شیراز به نام شهدای شاخص با همراهی و موافقت شورای شهر شیراز را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته بسیج توسط سپاه بقیه‌الله(عج) اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز