خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایش نامه نویسی زند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۳۰

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز گفت: مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایش نامه نویسی زند تا 18 شهریور تمدید شد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: با توجه به استقبال پرشور مخاطبان از سراسر کشور جهت حضور در اولین جشنواره نمایش نامه نویسی زند شیراز مهلت ارسال آثار تا هجدهم شهریور ماه 1400 تمدید شد.

وی اذعان داشت بعد از برگزاری کارگاه نمایش نامه نویسی با حضور استاد جلال تهرانی چهره شاخص نمایش نامه نویسی کشور که بصورت مجازی و با شرکت مخاطبان زیادی برگزار شد، تصمیم بر آن شد که جهت استفاده حداکثری علاقه مندان به این حوزه فرصت بیشتری جهت ارسال آثار خود داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: اولین جشنواره ملی نمایش نامه نویسی زند شیراز  با موضوع تمام ژانرهای نمایشی برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار تا 18 شهریور ماه و اختتامیه و اعلام نتایج 18 مهرماه 1400 است که مخاطبان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این  نشانی اینترنتی  Zand.ac.ir/honar مراجعه کنند.  

حسینی همچنین اعلام کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تا 5 شهریور مرکز انتخاب رشته این دانشگاه جهت ارائه مشاوره و راهنمایی به کلیه دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته را دارن به صورت رایگان خدمت ارائه مینماید. وی افزود زند بزرگترین موسسه آموزش عالی در جنوب کشور میباشد که با ارائه خدمات فرهنگی و عام المنفعه سعی در بالابردن سطح علمی و عملی مخاطبین خود دارد. 

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز، ادامه داد: زند با داشتن بیش از 30 رشته مقطع تحصیلی آماده ارائه خدمات آموزشی-فرهنگی به علاقه مندان کسب علم میباشد و همچنین با اشاره به تعدادی از رشته های ارائه شده در این دانشگاه از جمله: میکرو بیولوژی، زیست سلولی-مولکولی، زیست فناوری، ادبیات نمایشی، زبان و ادبیات فارسی، مشاوره، علوم تربیتی، علوم ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات زبان انگلیسی، حقوق، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور گمرکی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور مالی و مدیریت صنعتی این خبر را داد که به زودی شاهد رونمایی از چندین رشته جدید و پرمخاطب در جنوب کشور خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز