خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۶۲۱

به گفته دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی تا روز ۲۵ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین اسماعیلی (دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران) گفت: مهلت ارسال آثار هنرمندان به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی تا روز ۲۵ مرداد ماه تمدید شد. 

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران تصریح کرد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران باهدف حمایت از هنر فاخر خوشنویسی، هنرمندان و پیشکسوتان این هنر ناب ایرانی و در راستای توسعه و ارتقای جایگاه خوشنویسی در کشور به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود. 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره طبق فراخوان تا ۱۵ مرداد ماه اعلام‌شده بود اما با هماهنگی‌های انجام‌شده و به دلیل استقبال جامعه هنری دبیرخانه دوسالانه مهلت ارسال آثار را تمدید کرد، هنرمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه برای ارسال آثار خود اقدام کنند. 

دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی اظهار کرد: تاکنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ هنری اقدام کرده‌اند که نشان از علاقه‌مندی و اثرگذاری این دوسالانه در حوزه خوشنویسی کشور است و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت. 

وی یادآور شد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از روز ۲۱ مهر ماه همزمان با روز ملی خوشنویسی به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز