خبرگزاری کار ایران

محمدارشدی:

برخی فراموش کرده‌اند چگونه نماینده مردم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۱

دولت تدبیر و امید از بدو شروع به‌کار خود با تمام توان به دنبال حل مشکلات به‌جا مانده و ناشی از سوء مدیریت در دولت قبل است.

ایلنا: محمد ارشدی با اشاره به اظهار نظر یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص روند انتخاب استاندار استان فارس، گفت: دولت تدبیر و امید از بدو شروع بکار خود با تمام توان به دنبال حل مشکلات بجا مانده و ناشی از سوء مدیریت در دولت قبل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رییس ستادهای مردمی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تاکنون در جریان انتخاب استانداران هیچ چالشی به‌وجود نیامده است و اگر مخالفتی هم با انتخاب مدیران ارشد برخی استان‌ها بروز کرده است به این دلیل بوده که برخی به دنبال سهم خواهی و وام خواهی از دولت بوده‌اند، غافل از اینکه دولت تدبیر و امید اهل معامله با سهم خواهان و منفعت‌طلبان نیست.

وی با انتقاد از برخی افراد که فارس را کابینه شخصی خود می‌دانند افزود: به اینگونه دوستان توصیه می‌کنم به‌جای ایجاد فضای تهدید و ارعاب، ضمن احترام به آرا و عقاید مردم به حقوق دولت در انتخاب نماینده خود در استان احترام بگذارند.

ارشدی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری بهترین انتخاب را انجام دادند و نمایندگان مجلس نیز باید اجازه دهند دولت بهترین انتخاب را برای فارس انجام دهد.

این فعال سیاسی با انتقاد از قیاس وزیر اطلاعات، معاون اول و برادر رییس جمهور با رحیم مشایی، توسط یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر اطلاعات، معاون اول و برادر رییس جمهور همواره به وظایف قانونی خود در چهارچوب ضوابط عمل کرده‌اند و اگر برخی نمایندگان مجلس نیز امروز همسو و همفکر دولت تدبیر و امید شده‌اند به این علت است که آن‌ها صدا و پیام انتخابات خرداد ماه را شنیده و درک کرده‌اند.

ارشدی افزود: متاسفانه برخی نمی‌خواهند باور کنندکه دولت قبل با تفکرات منحصر به‌فردش جای خود را به دولت تدبیر و امید داده است.

وی با اشاره به حضور خود در متن انتخابات مجلس ادامه داد: دوستانی که با به‌کارگیری ادبیاتی خاص تهدید به قفل و زنجیر نمودن در استانداری می‌کنند باید نخست به سبد آرای خود مراجعه کنند، چراکه ظاهرا برخی‌ فراموش کرده‌اند که چگونه نماینده مردم شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز