خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس:

هفته ناجا فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۹

اینکه شعار هفته ناجا، ‌ امسال، " اقتدار ما در سایه: مردم‌داری، قانونمداری، روزآمدی " افزود: پلیسی که دارای این ویژگی‌ها باشد قادر به استقرار نظم و امنیت در جامعه است.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس گفت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار پلیس است و دستیابی به پلیس مومن، متعهد، حرفه‌ای، کارآمد، هوشمند و مجهز به دانش وفن آوری‌های روز هدف اساسی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سرتیپ «سیروس سجادیان» امروز یکشنبه در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه شعار هفته ناجا، ‌ امسال، «اقتدار ما در سایه: مردم‌داری، قانونمداری، روزآمدی» افزود: پلیسی که دارای این ویژگی‌ها باشد قادر به استقرار نظم و امنیت در جامعه است.

وی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی بستری مناسب برای نمایش دستاورد‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی است و توجه به امر آموزش و اطلاع رسانی در اولویت برنامه‌های این هفته قرار دارد.

رییس پلیس استان فارس با بیان اینکه نقش رسانه در جلب مشارکت عمومی و ایجاد امنیت بسیار حیاتی است، فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ارائه گزارش، عملکرد و ماموریت‌های پلیس به مردم، منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

سجادیان با بیان اینکه هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی است، گفت: خدمات شایسته و ارزنده پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتطامی عنوان و اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی و همچنین احترام به قانون نیز از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های هفته ناجاست.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه معرفی پلیس به‌عنوان نیرویی دانش بنیان، حرفه‌ای و هوشمند در هفته ناجا، بهتر امکان‌پذیر است، گفت: خدمات‌رسانی و ارتقا احساس امنیت در این هفته افزایش یافته و به لطف خداوند متعال در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز