خبرگزاری کار ایران

انتقاد رییس پلیس پایتخت از عدم رعایت مقررات ترافیکی توسط ۲ میلیون موتورسیکلت تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۳

اکنون در تهران پس از عابران پیاده بیشترین آمار تصادفات و فوت مربوط به موتورسیکلت سواران است / بیشترین آمار تخلفات نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که نشان از عدم توجه به قوانین رانندگی دارد.

ایلنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم رژه موتورسیکلت‌های پیک بادپا گفت: در تلاشیم در سطح شهر تهران نظم و آرامش تردد را بر حرکت موتورسیکلت‌ سواران حاکم کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه رژه موتورسواران پیک بادپا که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: بالغ بر دو میلیون موتورسیکلت در سطح شهر تردد می‌کنند که به لحاظ انضباطی و رعایت قوانین ترافیکی وضعیت مناسبی ندارند. البته چند سالی است در تلاشیم در سطح شهر تهران رعایت نظم و قوانین ترافیکی را در بین این قشر از جامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه پیک بادپا یکی از مجموعه‌هایی است که به نوعی در بخش خدمات رسانی با موتورسیکلت با شهروندان ارتباط مستقیم دارد، افزود: با متحد الشکل کردن لباس و خدمات دهی واحد تلاش می‌کنیم در سطح شهر منظر ترافیکی مطلوبی را رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تخلف و رعایت نکردن قوانین رانندگی عادت بعضی از موتورسیکلت‌سواران شده گفت: ‌ این فرهنگ غلط رانندگی موتورسیکلت سواران باید اصلاح شود.

ساجدی‌نیا ادامه داد: اکنون در تهران پس از عابران پیاده بیشترین آمار تصادفات و فوت مربوط به موتورسیکلت سواران است. همچنین بیشترین آمار تخلفات نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده که نشان از عدم توجه به قوانین رانندگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه پیک بادپا باید الگو نمونه موتورسیکلت سواران در سطح شهر تهران باشد، گفت: مجموعه پیک بادپا باید امین و امانتدار و در عین الگوی نظم و رعایت قانون برای شهروندان تهرانی باشد.

به گفته ساجدی‌نیا با همکاری پلیس و در عین حال همراهی پیک بادپا با آموزش موتورسیکلت سواران، انضباط ترافیکی بیشتری را در سطح شهر تهران شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز