خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا؛

کاهش ۲۰ درصدی تخلفات موتور سیکلت سواران در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۸۸

برای نخستین بار در هفته گذشته شاهد تصادف و فوت موتور سیکلت سوار در تهران نبودیم در حالی که ما هر هفته ۲ یا ۳ مورد فوتی موتور سکیلت در تهران داریم / هم‌اکنون ۱۰۰ هزار موتور رسوب شده در پارکنیک‌ها وجود دارد.

ایلنا: رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه طرح ساماندهی سرنشینان بیش از حد موتور سیکلت سواران جنبه ارشادی دارد نه برخوردی و فیزیکی تصریح کرد: خوشبختانه تخلفات موتور سیکلت سواران در شهر تهران ۲۰ درصد کاهش یافته است.

" حسین رحیمی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ساماندهی موتورسیکلت سواران در شهر تهران اظهار داشت: تاکنون طرح‌های مختلفی برای ساماندهی موتور سیکلت‌ها در شهر تهران داشتیم که در یک هفته اخیر ساماندهی راکبان و موتورسیکلت‌ها را در حال اجرا داریم.

وی با بیان اینکه هدف ما از اجرای این طرح بیشتر جنبه ارشادی است تا برخوردی تصریح کرد: شهر تهران گستردگی زیادی دارد و نمی‌توان به سرعت تمامی طرح‌ها را در آن اجرایی کرد اما موتور سیکلت‌هایی که بار غیر مجاز دارند توقیف و به پارکنیک منتقل می‌شوند و موتور سیکلت‌های دارای سرنشین بیش از اندازه برخورد ارشادی می‌شود به گونه‌ای که سرنشنیان آن را پیاده و موتور سوار به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در راستای فرهنگ سازی و اجرای طرح‌های مختلف به توفیقات زیادی دست یافته‌ایم ادامه داد: ۷۰ در صد از موتور سیکلت سواران کلاه ایمنی به سر می‌گذارند و شاهد کاهش ۶ درصدی تخلف آن‌ها هستیم همچنین خوشحالم که بگویم برای نخستین بار در هفته گذشته شاهد تصادف و فوت موتور سیکلت سوار در تهران نبودیم در حالی که ما هر هفته ۲ یا ۳ مورد فوتی موتور سکیلت در تهران داریم.

وی با تاکید بر اینکه بهم ریختگی موتور سیکلت‌های تهران بسیار زیاد است اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ هزار موتور رسوب شده در پارکنیک‌ها وجود دارد که مالک آن به دنبال وسیله خود نیامده است. البته ما طبق قانون پس از شش ماه می‌توانیم این موتور سیکلت‌ها را تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بدهیم.

به گفته رحیمی هم اکنون ۵۰۰۰ هزار خودروی رسوب شده در پارکینگ‌ها موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز