خبرگزاری کار ایران

متلاشی شدن باند جاعل گواهینامه و معافیت سربازی در مرودشت

کد خبر : ۱۰۷۷۲۵

ماموران واحد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هنگام بررسی صلاحیت کارت‌های معافیت ارسالی از یکی دفاتر پلیس + ۱۰ به یکی از مدارک شناسایی، مشکوک شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس گفت: باند جاعلان کارت‌های معافیت و گواهینامه در این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سرهنگ «علی شیبانیان» امروز چهارشنبه و در تشریح این خبر گفت: ماموران واحد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هنگام بررسی صلاحیت کارت‌های معافیت ارسالی از یکی دفا‌تر پلیس + ۱۰ به یکی از مدارک شناسایی، مشکوک شدند.

شیبانیان ادامه داد: در بررسی‌های جامع‌تر از طریق معاونت وظیفه عمومی و تحقیقات علمی و پلیسی و بکارگیری شگردهای خاص مشخص شد تعداد ۳ عدد از کارت‌های معافیت ارسالی جعلی است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی آورنده کارت‌های معافیت دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه جعل مدارک با همدستی فردی به نام «س – ب» از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: با تلاش ماموران همدست جاعل به نام «س – ب» نیز دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد این دونفر با همکاری فردی دیگری به نام «ع – ب» به ازای دریافت مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال از متقاضیان کارت پایان خدمت، برای آنان کارت صادر می‌کردند.

شیبانیان افزود: «ع – ب» دستگیر و در مراحل بعدی تحقیقات جعل و تمدید گواهینامه در مقابل دریافت مبلغ سه میلیون ریال، با همکاری یکی از مسئولین دفتر پلیس + ۱۰ بدون مراجعه به دفا‌تر و سیر مراحل قانونی از وی کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز