خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان دومین نمایشگاه بین المللی قهوه، چای وصنایع وابسته

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۵۰

دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته، با حضور و مشارکت شرکتهای معتبر و مدیران و نمایندگان اصلی برندهای مطرح داخلی و بین المللی و همچنین ده ها شرکت تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از 27 تا 30 مردادماه جاری در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته؛در این نمایشگاه و در کنار شرکت های داخلی، شرکت هائی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، برزیل،دانمارک،فرانسه و سوئیس حضور دارند و تولیدات و صنایع وابسته را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته؛ انواع صنایع ، دستگاه ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و چای از جمله ، انواع دانه قهوه، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک خانگی، ماشین آلات ودستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک، انواع دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین ها و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه و چای در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابسته، توضیحات کاملی در باره مواد اولیه و نحوه آماده سازی انواع قهوه شامل ، قهوه های دمی ، اسپرسو ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، لاته ، آمریکانو و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان توسط مدرسین و باریستاهای بین المللی ارائه می شود.

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت قهوه کشور ، جایگزینی واردات در این صنعت ، افزایش سهم صادرات در بازارهای جهانی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی ، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم ترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی قهوه،چای و صنایع وابستهاست.

برگزاری مسابقات باریستایکشوریدر محیط نمایشگاه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام شده است.

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان،متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپاو ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش های مختلف مانند: باریستا، برشتن (رست)، هنرشیر- قهوه در کشورمان حضور دارند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتیwww.coffeeteaexpo.ir

مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 021- 22861975 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز