خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا در تذکر شفاهی:

وزارت جهادکشاورزی جلوی واردات بی‌رویه برنج در فصل برداشت را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۰۲

اگر تاکنون هیات رئیسه مجلس تمام استیضاح‌ها را اعلام وصول می‌کرد اکنون دولت در آستانه سقوط بود، چرا که استیضاح ۸ وزیر اعلام وصول شده و استیضاح ۴ وزیر دیگر در راه است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با وجود اینکه بر اساس قانون واردات برنج در فصل برداشت ممنوع است واردات این محصول به صورت گسترده وجود داشته و ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله یوسفیان ملا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی از وضعیت و شرایط نامطلوب شالیکاران انتقاد کرد و گفت: واردات برنج در این فصل از سال که زمان برداشت تولیدات داخلی است، ممنوع است، اما متاسفانه واردات برنج همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو افزود: آقای وزیر! آمل و لاریجان از نظر آب مشکل جدی دارد، به این نکته توجه کنید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه اعتقاد نداریم استیضاح‌ها باید زیاد شود، تصریح کرد: اگر تاکنون هیات رئیسه مجلس تمام استیضاح‌ها را اعلام وصول می‌کرد اکنون دولت در آستانه سقوط بود، چرا که استیضاح ۸ وزیر اعلام وصول شده و استیضاح ۴ وزیر دیگر در راه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز