خبرگزاری کار ایران

توسعه گردشگری سلامت در کیش با تقویت همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کد خبر : ۱۷۹۶۸۶

در راستای ارتقاء خدمات پزشکی و توسعه گردشگری سلامت، همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، مهندس مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دربازدید از مراکز درمانی و پزشکی شیراز و در جمع روسای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکارهای توسعه همکاری میان بیمارستان کیش و این مرکز دانشگاهی را بررسی و ابراز امیدواری کرد با تقویت همکاری ها شاهد رونق گردشگری سلامت و تنوع بیشتر خدمات پیشرفته درمانی در کیش باشیم.

مهندس مونسان در این سفر که به دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برنامه ریزی شده بود از بیمارستان های ترومای شهید رجایی، نمازی و غدیر(مادرو کودک) بازدید کرد و از نزدیک با چگونگی اجرای برنامه تحول سلامت در این بیمارستان ها، سیستم خدمت رسانی و امکانات بخش های مختلف درمانی آشنا شد.

لازم به ذکر است با طرح توسعه ای بیمارستان کیش در چند ماه گذشته تجهیزات پزشکی پیشرفته ای برای اعمال جراحی تخصصی و فوق تخصصی و جراحی های لاپروسکوپی، بیماریهای کبدی و جراحی اورولوژی در بیمارستان کیش فراهم شده است که حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بیمارستان امکان توسعه گردشگری سلامت را در منطقه آزاد کیش به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

توسعه گردشگری سلامت در کیش و ارائه خدمات درمانی به بیماران کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه، عراق وکویت از جمله فعالیتهای مهم سازمان منطقه آزاد کیش در چند ماه گذشته بوده است.

حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فراهم شدن زمینه انجام اعمال جراحی پیشرفته در بیمارستان کیش، تعامل برای فراهم کردن تجهیزات پیشرفته و راه اندازی اقدامات تشخیصی و درمانی همانند آنژیوگرافی قلب دربیمارستان جزیره کیش، اعزام بیماران و مصدومان سکوهای نفتی در موارد ضروری از جزیره کیش به مراکز درمانی شیراز، برگزاری سمینارها و همایش های تخصصی پزشکی در کیش و راه اندازی دوره های تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله موارد توافق طرفین برای توسعه همکاری بود.

در این نشست یک روزه مقرر شد که سازمان منطقه آزاد کیش امکانات گردشگری مناسبی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دهد تا برگزاری سمینارهای پزشکی که به نوبه خود فرصت گرانبهایی برای معرفی امکانات درمانی و گردشگری استاندارد این منطقه در سطح بین الملی است میسر شود.

حضور پزشکان مجرب، کاهش هزینه های درمان، نیاز نداشتن به روادید برای سفر به کیش، امکانات استاندارد و پشرفته هتل ها و مراکزاقامتی، تجهیزات پیشرفته پزشکی در بیمارستان و مراکز درمانی جزیره کیش و تسریع در روند درمان بیماران در کنار زیبائی های طبیعی و امنیت و آرامش کم نظیر این منطقه از جمله زیر ساختهای مناسب برای توسعه گردشگری سلامت در جزیره کیش است به گونه ای که بسیاری از بیماران کشورهای خارجی به ویژه کشورهای مسلمان برای سفر به کیش و استفاده از امکانات درمانی و پزشکی این منطقه استقبال کرده اند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کیش، دکتر خلخالی رئیس بیمارستان کیش و جمعی از معاونان سازمان منطقه ازاد کیش مهندس مونسان را در این سفر همراهی می کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز