خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

آمادگی شبکه نمایندگی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به محصولات جدید سایپا

کد خبر : ۱۷۵۱۶۹

ایلنا: مدیرعامل سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به خودروهای جدید گروه سایپا از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش ایلنا، مهندس مصطفی وحیدزاده با اشاره به ورود محصولات جدید به سبد فروش گروه سایپا، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی گروه سایپا تنوع محصول است و بر همین اساس تا پایان امسال و اوایل سال آینده محصولات جدید سایپا وارد بازار خواهند شد.

وی افزود: طبیعتا با توجه به متنوع شدن سبد محصولات، خدمات پس از فروش هم باید متناسب با این تنوع محصول گسترده و متنوع شود. لذا سایپایدک تمام نیازهای خدمات پس از فروش را در قرارداد با شرکای تجاری سایپا به آنها یادآور شده است و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از توان فنی شبکه نمایندگی‌ها، خدمات مطلوبی به مشتریان این محصولات ارائه دهیم.

مدیرعامل سایپایدک گفت: به همین منظور دوره‌های آموزشی فنی برای کارشناسات فنی نمایندگی‌ها برگزار شده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.

مهندس وحیدزاده افزود: در حوزه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های منتخب ارائه دهنده خدمات مشخص شده‌اند و توزیع جغرافیایی این نمایندگی‌ها به گونه‌ای است که کل کشور را پوشش می‌دهد تا سطح دسترسی مشتریان آسان‌تر شود. با اقداماتی که تاکنون انجام شده اطمینان داریم که با با ورود خودروهای جدید سایپا به چرخه خدمات پس از فروش، با مشکل خاصی مواجه نخواهیم شد.

وی تاکید کرد: قطعات یدکی خودروهای جدید به مقدار کافی تهیه شده و مشتریان نباید بابت تامین قطعه نگرانی داشته باشند.

مهندس وحیدزاده گفت: با ورود خودروهای جدید به بازار، ظرفیت و ترکیب پذیرش تعمیرگاههای مرکزی تغییر خواهد کرد و با توجه به اینکه در انتخاب محصولات کیفیت خودرو مد نظر بوده است، از نظر ظرفیت پذیرش مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه اظهار داشت: برای خودروهای جدید بسته خدمات کارت نارنجی طراحی شده و با ورود هر محصول جدید، کارت نارنجی متناسب با آن محصول توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز