خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن برنج ایران خبر داد:

ارائه بهترین برنج پرمحصول در سبد دوم کالا

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۵۱

رنجی که در سبد دوم ارائه خواهد شد؛ از بهترین نوع برنج پرمحصول خواهد بود که هر کیلو ۳۵۰۰ تومان پیش از ایام عید نرخ گذاری شده و در صورتی که تا ۲ هفته آینده دولت برنجی از کشاورزان خریداری نکند مسلما نرخ ها تغییر خواهد کرد.

رییس انجمن برنج ایران گفت: در سبد دوم کالایی بهترین برنج پر محصول ارائه خواهد شد.

جمیل علیزاده شایق در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امسال برخلاف سالهای گذشته از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین کل کشور تعطیل بود و کسی هم در مورد چگونگی ارائه سبد دوم کالایی و نوع اقلام آن صحبتی نکرده است و از روز شنبه هم که مسئولین همچنان مشغول دید بازدیدهای عید هستند.

وی در مورد عرضه برنج ایرانی در سبد دوم کالا افزود: در صورتی که تغییری در اقلام سبد دوم کالایی داده نشود و میزان برنج را کمتر نکنند؛ گفته شده از برنج های داخلی استفاده خواهد شد. هم‌اکنون استانداری گیلان و مازندران برای ارائه برنج‌های ایرانی در سبد دوم کالا اعلام آمادگی کرده‌اند و از هفته آینده هم که کار اولین نشاء برنج انجام می‌شود کشاورزان انبارها را خالی خواهند کرد.

وی در مورد نوع برنجی که در سبد دوم ارائه خواهد شد؛ افزود: این برنج از بهترین نوع برنج پرمحصول خواهد بود که هر کیلو ۳۵۰۰ تومان پیش از ایام عید نرخ گذاری شده و در صورتی که تا ۲ هفته آینده دولت برنجی از کشاورزان خریداری نکند مسلما نرخ‌ها تغییر خواهد کرد.

وی در خاتمه گفت: هم اکنون باکیفیت‌ترین نوع برنج در شمال کشور از ۶۵۰۰ تا ۷ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز