خبرگزاری کار ایران

نرخ سکه و ارز در روز سه شنبه؛

سکه صعود کرد، دلار درجا زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۱۰

ربع سکه بهار آزادی با ۷ هزار تومان کاهش به ۲۶۰ هزار تومان، سکه یک گرمی با ۲ هزار تومان کاهش به ارزش ۱۶۸ هزار تومان و همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۸۷ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد.

امروز قیمت هر اونس در معاملات امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی شاهد نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هم اکنون در بازار سبزه میدان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با ۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۸۶۰ هزار تومان رسید، نیم سکه نیز با دو هزار تومان رشد به قیمت ۴۳۴ هزار تومان معامله شد.

همچنین ربع سکه بهار آزادی با ۷ هزار تومان کاهش به ۲۶۰ هزار تومان، سکه یک گرمی با ۲ هزار تومان کاهش به ارزش ۱۶۸ هزار تومان و همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با ارزش ۸۷ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته شد.

هم اکنون در خیابان فردوسی صرافی‌ها دلار را با قیمت ۲هزار و ۹۱۶تومان، یورو را با قیمت ۳۹۴۵ تومان، ‌پوند انگلیس را با قیمت ۴۷۷۰ تومان، درهم امارات متحده عربی را با قیمت ۸۰۰ تومان و یوان چین را با قیمت ۴۸۶ تومان می‌فروشند.

همچنین کرون سوئد بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۵۰ تومان، فرانک سوئیس ۳۲۷۰ تومان، کرون دانمارک ۵۳۰ تومان، ین ژاپن ۲۷۰ تومان، لیر ترکیه ۱۳۶۲ تومان، دلار کانادا ۲۷۴۰ تومان و روپیه هند ۴۹۰ تومان معامله می‌شود.

بر این اساس قیمت هر اونس طلا در بازارهای بین‌المللی صبح امروز دوشنبه ۳۰ دی با دو دلار کاهش نسبت روز گذشته به ۱۲۴۹ دلار رسید و هر مثقال طلا در بازار امروز ۳۸۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز