خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه خیاطان در گفتگو با ایلنا:

نرخ دوخت یک دست کت‌شلوار درتهران ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۲۸

به‌دلیل افزایش قیمت چرخ‌های خیاطی ژاپنی در بازار و کاهش قدرت خرید مردم، ‌ میزان واردات این چرخ‌ها به کشور محدود شده به طوریکه هم‌اکنون ۹۵ درصد از چرخ‌های خیاطی موجود در بازار چینی هستند.

رییس اتحادیه خیاطان گفت: بیش از ۹۵ درصد از چرخ‌های خیاطی در بازار چینی است.

حبیب طهماسبی نیک، رییس اتحادیه خیاطان در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان اینکه هم اکنون چرخ‌های خیاطی چینی در بازار جایگزین چرخ‌های خیاطی ژاپنی شده‌اند، اظهار داشت: به‌دلیل افزایش قیمت چرخ‌های خیاطی ژاپنی در بازار و کاهش قدرت خرید مردم، ‌ میزان واردات این چرخ‌ها به کشور محدود شده به طوریکه هم‌اکنون ۹۵ درصد از چرخ‌های خیاطی موجود در بازار چینی هستند.

طهماسبی نیک تصریح کرد: هر چند این چرخ‌ها را به ظاهر شبیه چرخ های ژاپنی ساخته‌اند اما کیفیت آنها کاملا متفاوت است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تقاضای مردم از خیاطی گفت: هم‌اکنون نرخ پارچه و آستر و وسایل جانبی نیز افزایش یافته است و این موضوع بر میزان تقاضای مشتریان تاثیرگذار بوده است.

طهماسبی‌نیک با بیان اینکه اجرت دوخت و دوز نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است گفت: هم اکنون نرخ دوخت یک دست کت و شلوار مردانه بسته به نوع پارچه و دوخت آن از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است و این نرخ از سال گذشته تاکنون تغییری نداشته است.

رییس اتحادیه خیاطان با انتقاد از افزایش مالیات‌ها در سال جاری گفت: در حالی که نرخ‌های ما همان نرخ‌های سال گذشته است باید ۲۰ درصد بیشتر از سال گذشته مالیات پرداخت کنیم و این معضلی است که این صنف با آن روبروست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز