خبرگزاری کار ایران

کرباسیان

نیروی انسانی کارآمد، کندی سیستم های دولتی را برطرف می کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۱۷

کرباسیان در هفته جاری احکام انتصاب معاون جدید مالی و توسعه منابع انسانی و نیز رییس، نایب رییس و دبیر هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان این سازمان را صادر کرد.

مهدی کرباسیان ˈ در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و توسعه منابع انسانی ایمیدرو اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد، توانمند، دانا و دلسوز، مهمترین عامل دستیابی به اهداف توسعه ای این سازمان است.

به گزارش ایلنا، مهدی کرباسیان افزود: سرمایه انسانی در سازمان‌های توسعه‌ای نظیر ایمیدرو که وظیفه بهره برداری معادن و درنتیجه، حرکت در مسیر خیر و صلاح مردم و جمهوری اسلامی را دارد، بسیار مهم است.

به اعتقاد کرباسیان، کندی روند سیستم های دولتی ناشی از بوروکراسی است که به منزله ذات سازمان های دولتی در همه کشورها محسوب می شود.
رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: نیروی انسانی فعال در این سازمان باید ضمن بهره‌مندی از وضعیت معیشتی نسبی، در زمینه آموزش، نوآوری، فناوری های نوین، بهداشت و ایمنی نیز برخوردار باشد.

کرباسیان تخصص و تجربه ˈ عبدالرضا قاسمیˈ، معاون جدید مالی و توسعه منابع انسانی ایمیدرو را یادآور شد و گفت: تلاش ما این است که این سازمان را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

قرار است از ˈسید جواد میرمعینی ˈ معاون پیشین مالی و توسعه منابع انسانی ایمیدرو به عنوان مدیر ارشد بخش معدن در این سازمان استفاده شود.

براساس گزارش ایمیدرو، کرباسیان در هفته جاری احکام انتصاب معاون جدید مالی و توسعه منابع انسانی و نیز رییس، نایب رییس و دبیر هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان این سازمان را صادر کرد.

همچنین ˈفرحناز ربیعیˈ به عنوان عضو و رییس هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان ایمیدرو، ˈمحمد طاهریˈ عضو و نایب رییس هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان این سازمان و ˈیعقوب مشفق شلمانی ˈ به عنوان عضو و دبیر رئیس هیات نظارت بر سفرهای خارجی کارکنان ایمیدرو منصوب شدند.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در چهارم شهریورماه امسال ˈمهدی کرباسیان ˈ را به عنوان معاون خود و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) معرفی کرد. پیش از کرباسیان، ˈامیر امینی ˈ به مدت پنج ماه رئیس هیات عامل ایمیدرو بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز