خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان:

ساخت پتروشیمی مسجد سلیمان با سرمایه گذاری ناجا / چینی‌ها کار را با سرعت و کیفیت تحویل دهند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۰۵

مذاکرات این پروژه بیش از دو سال به طول انجامیده لذا با فناوری بالا و استاندارد های اروپایی توانمندی خود را اثبات کرده و حضورشان را در ایران مغتنم می شماریم.

رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان خطاب به پیمانکار چینی، اظهار داشت: مذاکرات این پروژه بیش از دو سال به طول انجامیده و چینی ها با فناوری بالا و استاندارد های اروپایی توانمندی خود را اثبات کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گلستانه، در مراسم تحویل پتروشیمی مسجد سلیمان به پیمانکار چینی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه ناچیز پرسنل ناجا، بنیاد تعاون ناجا وشرکت سرمایه گذاری قدر انجام می شود گفت: شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان و اقعا خصوصی است.

وی با ابراز تاسف از تاخیر در اجرایی شدن پروژه گفت: در حال حاضر خوشحالیم که در این نقطه برای چنین صنعتی ورود پیدا کرده ایم در حالی که می توانستیم وارد بورس و یا سهام شویم ولی خوشحالیم که وارد چنین صنعتی شدیم.

گلستانه با ابراز تاسف از اینکه این منطقه بعد از یک قرن که جز ثروتمند ترین مناطق کشور بوده همچنان در فقر به سر می برد خاطر نشان کرد: اجرای چنین پروژه ملی در این منطقه یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه خطاب به پیمانکار چینی اظهار داشت: مذاکرات این پروژه بیش از دو سال به طول انجامیده و چینی ها با فناوری بالا و استاندارد های اروپایی توانمندی خود را اثبات کرده و حضورشان را در ایران مغتنم می شماریم.

وی تاکید کرد: حضور این شرکت چینی زمانی موفقیت آمیز است که کار با سرعت و کیفیت بالا پیش برود و انتظار داریم که در زمان بندی دقیق اجرایی شود.

رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی همچنین خاطر نشان کرد: انتظار ما از شرکت چینی این است که برای انجام کار از منابع نیروی انسانی داخل ایران استفاده شود چرا که ارزانتر تمام شده و ارزش پروژه و روابط بهتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مجتمع ۴ فاز و یک پروژه اساسی دارد که اگر با موفقیت انجام شود پروژه بعدی نیز به شرکت چینی واگذار می شود که در روابط دو کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما به دنبال همکاری بلند مدت و کارنامه موفقیت آمیز فنی و حرفه ای هستیم.

وی همچنین از پیمانکار چینی خواست که در زمینه پیش فروش و بازاریابی محصول نهایی کارخانه نیز همکاری کرده بایبک راه اندازی شده و مرحله بعدی فاینانس را داشته باشیم.

گلستانه همچنین خطاب به مسوولین کشور و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: انتظار داریم که پیش ساخت های لازم برای چنین فضایی فراهم شود و راه آهن به منطقه نزدیک شود چرا که حمل و نقل مواد باید ریلی انجام شود و برای تردد منطقه ای نیز حتما فرودگاه عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: ما برای سرمایه گذاری بیشتر در منطقه آماده ایم اما انتظار داریم که تسهیلات در اختیار ما قرار گیرند و چنین پروژه ای دستخوش روابطی از جمله ابطال مجوزها نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز